7 maj 2015

Szybkie odchudzanie – koktajle warzywne



Wiele osób w związku ze zbliżającym się latem jest aktualnie na diecie. Wiadomo, każdy chce wyglądać jak najlepiej. Ciepła temperatura, słońce za oknem sprzyja ćwiczeniom i pozytywnemu nastawieniu do diety.
Jednak najbardziej motywują efekty. Im szybciej się one pojawiają tym nasza motywacja jest większa.
Dzisiaj zaczynam, zatem serie jak szybko i co najważniejsze zdrowo schudnąć. Nie jest to wcale tak trudne. Wystarczy mieć tylko pod ręką blender i do dzieła.

Koktajle warzywne to doskonałe śniadanie jak i kolacja dla osób na diecie. Wykonanie ich zajmuje niecałe 2 minuty. Są odżywcze, syczące i smaczne.
Idealna alternatywa dla pieczywa i płatków śniadaniowych, które często zastępują słodkie bułeczki.
To prawdziwa bomba witaminowa, po której nie tylko stracimy zbędne kilogramy, ale i nadamy skórze zdrowy i ładny wygląd.

Koktajl rzodkiewkowy

4 rzodkiewki
Pół pomidora
Garść kiełek brokułowych,
Garść szpinaku i Rukoli
Tabasco ( jeżeli lubimy ostre smaki),
200 ml maślanki


Całość blenderujemy i koktajl gotowy.





12 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo smacznie :)
    U mnie też przepis na koktajl, nieco inny, ale tak samo zdrowy :) Zapraszam!
    http://zdrowanacodzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zdecydowanie bardziej wole koktajle owocowe
    maliny, banany i mam wszystko co mi do szczescia potrzebne

    OdpowiedzUsuń
  3. o nie, warzywnego to bym na pewno nie tknęła :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym wypróbowała, uwielbiam wszystkie koktajle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czy można bez maślanki? :) bo nie jadam takich rzeczy :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaprzyjaźniłam się ostatnio z koktajlami, o których mowa i przyzna, że naprawdę taka dieta działa. Początkowo nie wierzyłam w efekty, ale przetestowałam na własnej skórze i to naprawdę działa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie koktajle pilas?:) Ja jestem juz po zielonej kawie i zielonym jeczmieniu ;) Teraz szukam czegos smaczniejszego :)

      Usuń
  7. wygląda pysznie.
    W mojej smacznie dopasowanej koktajle są na porządku dziennym- tak je lubię :)
    polecam połączenie kiwi, jogurt naturalny i pietruszka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna sprawa, sama sobie robię jako uzupełnienie mojej dietki i ćwiczeń ostatnimi czasy :D Biorę tez suplement wspomagający therm line fast (kupiłam pierwszy raz, tak na przetestowanie) ;) I powiem szczerze, że jestem zaskoczona pozytywnymi rezultatami. Tzn wiem, że wszystko razem daje dobry efekt, ale wcześniej bez suplementu waga spadała dużo wolniej niż teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. New Diet Taps into Pioneering Concept to Help Dieters Get Rid Of 15 Pounds in Just 21 Days!

    OdpowiedzUsuń