12 lut 2015

Tablet a zdrowie





Kiedyś już wspominałam, że tablet nie jest dobrym partnerem do łóżka, bo wywołuje bezsenność. Dzisiaj kolejna jego wada. Jak się okazuje wpływa też na tworzenie zmarszczek na szyi.


Nie ma, co się dziwić. Wątpię, aby choć co druga osoba, czytająca ten post korzystała poprawnie ze smart fonów lub tabletów. 





Zresztą sama również mam przy nich nieprawidłową postawę. Bo tablet powinien znajdować się na wysokości naszego wzroku. Częste pochylanie nad nim głowy przyśpiesza pojawianie się wymienionych wcześniej zmarszczek.

Dla tych, którzy nie wyobrażają sobie innej postawy niż tej, do której się przyzwyczailiśmy proponuję szybki zakup kremu z witaminami A, C, E, kwasem hialurowym i koenzymem Q10.

4 komentarze:

  1. ahh w tych czasach wszystko szkodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że jednak ważniejsze jest zachowanie odpowiedniej postawy, wtedy zadbamy nie tylko o zapobieganie zmarszczkom, ale i i o nasze kręgosłupy, a to najwazniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam tableta, nie mam problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam nie mam tableta a co najwyżej telefon i raczej faktycznie jak się siedzi to schyla się głowę dość niekorzystnie.

    OdpowiedzUsuń