17 lut 2015

Czekoladowe oszustwo reklamy






Dzisiaj przeczytałam informację, która wywołała tak szeroki uśmiech na mojej twarzy, że aż muszę się nią z Wami podzielić. Pamiętacie jak jakiś czas temu pisałam, że rzadko zdarzają się reklamy, które zachęcają nas do spożywania czegoś zdrowego?




To teraz wyobraźcie sobie reklamę czekolady. Czekolady, której strumień leje się do wielkiego naczynia pełnego tej słodkiej uciechy. Widzimy tą rozpuszczoną rozkosz i nasze podniebienie szaleje. Wizja słodkiej, płynnej czekolady jest tak zachęcająca, że jeżeli ktokolwiek by nam ją podał nie oparlibyśmy się nawet na diecie.

Jak się jednak okazuje prawdziwa czekolada jest bardzo trudna do uchwycenia. Nie ma tak zwartej konsystencji, ponieważ bąbluje. Co zatem producenci reklam używają zamiast czekolady? Okazuje się, że brązowej farby do ścian. Nadal macie ochotę ją spożyć?

Podobnie sytuacja przedstawia się z mlekiem i białą farbą.


Łatwo się nabrać, ale jak okazuje się nie wszystko, co tak słodko wygląda, rzeczywiście takie jest…

8 komentarzy:

  1. czyli za każdym razem wzdycham do farby :D? no pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś byłam na planie zdjęciowym do reklamy jedzenia, i to niesamowite jak nas oszukują ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog! Inspirujesz! Na pewno będę zaglądać, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dalej mam na nią ochotę, jestem niereformowalna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Większość czekolad ma w sobie e476 lub inne syfy, bardzo mało jest godnych polecenia nawet tych drogich firm.

    OdpowiedzUsuń