15 wrz 2014

Promocja do 25% na kosmetyki





Dzisiaj tylko krótka notka o promocjach w jednym z moich ulubionych sklepów - dokładnie w Naturica.pl. Właśnie weszłam na swojego e-maila - a tam przypomnienie o rabatach. Ogólnie chodzi o to, że większość kosmetyków z tego sklepu do jutra można kupić o 20 % taniej. Przynajmniej taka informacja jest na ich blogu. Więc nie będę się rozpisywać - sami sobie poczytajcie - link podaję :)

I nie byłoby w tym nic wyjątkowego - gdyby nie fakt, że na e-maila dostałam inny kod rabatowy :)
Który daje mi możliwość kupna kosmetyków o 25% taniej - czyli za to, że się zapisałam na ich listę już dostałam 5% więcej. Oraz lista kosmetyków objętych promocją jest większa - obejmuje dodatkowo kosmetyki kolagenowe Colway czy Balneo kosmetyki. Taki fajny gest w stronę stałego klienta czy osoby, która zgodziła się udostępnić swój e- mail.
Więc jeśli na przyszłość chcecie skorzystać z większych rabatów - pamiętajcie o wyrażeniu zgody na wysyłanie wiadomości o promocjach i rabatach. Akurat w tym sklepie naprawdę warto.
A teraz zmykam :) Czas najwyższy wykorzystać ten kupon :)


3 komentarze:

  1. 25 proc rabat to rzeczywiście bardzo dużo. Może sam skorzystam pomimo że nie jestem kobietą a sklep jest raczej dla nich dedykowany :-) dbamokregoslup.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kuś :P Ja właśnie segregowałam kosmetyki i wyszło mi że mam cały karton zapasów !! No ale tak to jest gdy likwidują małe osiedlowe drogerię i robią po -50 % człowiek nie może się oprzeć.

    OdpowiedzUsuń