4 cze 2014

Rozstrzygnięcie konkursu




Mija czwarty dzień od zakończenia konkursu, zatem czas ogłosić wyniki. Ostatnio po urlopie ( tak dobrze przeczytałyście, początek czerwca a ja już po urlopie) nie mogę się zebrać. Jednak, gdy podeszłam do rozstrzygnięcia konkursu myślałam, że nie będzie to nic trudnego, skoro niecałe dwadzieścia osób się zgłosiło. Nic bardziej mylnego.
Zaskoczyłyście mnie swoimi nietypowymi pomysłami ( dostałam nawet prezentacje na emalia, która była przemiła).


Moje boskie ciało ….

Ileż można wymyślić, aby dokończyć te zdanie. Dziewczyny, jestem w szoku i gratuluje pomysłowości.

Zwyciężczynią zaś ogłaszam Polaris za odpowiedź:

Moje boskie ciało…
O nim mogę powiedzieć śmiało:
„Jest puszyste, lecz nie grube,
Nie za wiotkie, nie za chude!
Zgrabna pupa, ładne nóżki,
No i kształtne też cycuszki!
Wcięcie w talii, jędrna skóra,
Pozazdrościć może co niektóra!”
Takie boskie ciało mam,
Bo o zdrowe odżywianie dbam!
A gdy bon wygram wtedy zaszaleję,
I pokuszę się o skóry lekkie wygładzenie!
I będę sobie nuciła śmiało:
„Ah! Jakie ja mam boskie ciało!” :)

Zwyciężczyni gratuluje i proszę cierpliwie czekać na emaila z kodem rabatowym w tle:)

Pozdrawiam

2 komentarze: