13 maj 2014

Wygraj bon o wartości 100 zł



Tak dawno nie organizowałam żadnego konkursu, że aż wstyd pomyśleć. Jednak sezon bikini zbliża się wielkimi krokami i dlatego mam dla Was bon o wartości 100 zł na zakup kosmetyków w sklepie Naturica. Czas zadbać o swoje ciało.

 Do wyboru macie cały asortyment z działu – „Zabiegi Wyszczuplające”, a tam znajdziecie mnóstwo produktów na ujędrnienie, wygładzenie oraz pozbycie się niechcianych centymetrów z talii i ud



Konkurs trwać będzie od 13.05.2014 do 31.05.2014

Warunki konkursu są proste:

1.  Być lub zostać obserwatorem bloga Żyj zdrowo, oczywiście równie ważne dołączenie jest do kręgu :)

2.    Polubić Żyj zdrowo na FB (nieobowiązkowe) - KLIK

3.  Dokończyć zdanie – Moje boskie ciało…. ( może być zabawnie, poważnie, krótko, długo, co Wam wpadnie go głowy)
  Z najlepszych odpowiedzi wybiorę jedną, która otrzyma pakiet na darmowe zakupy.


Zapraszam do zapoznania się z asortymentem, jaki oferowany jest w konkursie – KLIK, bez problemu znajdziecie coś dla siebie. To gwarantuje. Kosmetyki są świetne, bo sama je często stosuję. 

Zgłoszenie:

  1. Obserwuje jako - 
  2. FB Tak/Nie
  3. Moje boskie ciało ....

17 komentarzy:

  1. Obserwuje jako - Blood Angel
    FB Tak Jeanne Chan
    Moje boskie ciało ....hm chciałabym takie mieć,kuszące, z płaskim brzuchem i mniejszym biustem. Ale tak mi się nie chce ostatnio ćwiczyć ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Obserwuję jako- Fotograffka ♥
    2. FB Nie
    3. Moje boskie ciało, by te zabiegi pokochało. ;D hah

    foto-fantasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuje jako - pysia buu
    FB nie
    Moje boskie ciało gdzieś swą boskość zapodziało.
    Choć już lepiej się stołuję
    Moje ciało mnie dołuje.
    Trochę ćwiczę-trochę mało
    I dlatego do pomocy
    Kosmetyków by moje ciało chciało :D

    OdpowiedzUsuń
  4. • Obserwuje jako - 56manka
    • FB tak

    Moje boskie ciało każdego dnia mi pokazuje,
    Jak ja je brakiem ćwiczeń i pielęgnacji rujnuje,
    Pan celluit już od dawna na moje nogi czatował,
    Ani chwili na planowanie zamachu nie marnował.
    No i tak pewnego dnia po fakcie już go zobaczyłam,
    Jak podczas kąpieli swoje nogi żelem myłam.
    A on ? Zagości już na skórze na dobre, uciekać nie planował,
    Swoim przybyciem, tym napadem na mnie , mnie zszokował.
    Myślałam o powiadomieniu policji, ale by to nic nie dało,
    Bo on tak dosadnie śmieje mi się w twarz, tak śmiało !
    Próbowałam go wygnać, straszyłam , błagałam, płakałam,
    Jednak mimo to, tego uparciucha z mego ciała nie wygnałam.

    Ale to nie wszystko, i Pani gładka skóra się zbuntowała,
    Nagle kilka centymetrów, tłuszczyku do siebie nabrała .
    I wisi taka skóra, brzuch jak napęczniały, ręce przytyły,
    Wszystkie części mego boskiego ciała w mgnieniu oka się zmieniły.
    I potrzebuję teraz pomocy Pana Wyszczuplenie ,
    Bo mieć ciało jak dawniej, to moje najskrytsze marzenie .

    Bo wtedy moje boskie ciało ,
    Tak cudownie, pięknie wyglądało,
    I wszystkim dookoła pokazywało,
    Że mi właśnie na nim zależało .
    A teraz ?Straszy mnie przy każdej okazji,
    Mnie wzbudza już kobiecości fantazji,
    Więc szukam Kampanii Pomocy dla mego (nie)boskiego ciała,
    Bym znów wiarę w piękno kobiecości i samą siebie odzyskała.

    A gdy kosmetyki jakie są do wygrania zobaczyłam,
    To tak szczerze , spontanicznie się ucieszyłam.
    I rzekłam do tych Pań i Panów którzy me ciało zaatakowali,
    Żeby już w nerwach siedzieli i się bardzo bali,
    Bo gdyby udać mi się udało, to niebo i ziemię poruszę ,
    Ale w sobie motywację i siłę walki z nimi wymuszę,
    Pozbędę się ich na zawsze , nie dam im powrócić na nowo,
    Z możliwością wygrania takich kosmetyków czuję się odlotowo.

    Moje boskie ciało, o pomstę wolało. Potrzebuje rehabilitacji, i regeneracji. Proszę pomocy , pozdrawiam, 56manka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na bloga z konkursami/rozdaniami, możesz dodać także swój konkurs ; )
    http://blogowekonkursy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuje jako - justi912
    FB: Nie
    Moje boskie ciało trochę na wadze ostatnio przybrało
    w wyszczuplających kosmetykach więc mocno się rozkochało...
    Żeby do wakacji osiągnąć wymarzony rozmiar M,
    potrzebny jest mu chyba niejeden cudotwórczy krem !
    Walczę więc tu dla niego o zwycięstwa laur,
    Niech wygląda tego lata naprawdę glamour ! :)



    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuje jako - Dbająca
    FB Nie niestety nie mam fb :(
    Moje boskie ciało dzisiaj się wyginało,
    Dużo się uśmiechało,bo życia mu ciągle mało!

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako dobiezka
    FB Marta Dob.
    dobiezka@o2.pl

    Moje boskie ciało,
    Zimę się kształtowało,
    Nie leniuchowało,
    Na kanapie nie przeleżało.
    Tłuszczyku ubyło sporo -
    Nie jestem już maciorą :D,
    Zwisająca skóra niestety została,
    I do mojego boskiego ciała,
    Ujędrnienia jeszcze bym chciała.
    Z Naturici kosmetyku, który sprawi,
    Że na mojej twarzy pełny uśmiech się pojawi!


    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuje jako: Izabela Dróżdż
    mail: izuczka@buziaczek.pl
    fb: tak jako Izabela Dróżdż
    Moje boskie ciało ostatnio na wadzę przybrało,
    więc gdy tylko o rozdaniu usłyszało,
    od razu oszalało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dodałam do kręgów i obserwuję jako Łucka Awanturnica :) mail: t.awanturnica@gmail.com
    Moje boskie ciało... jest boskie ciut za mało ;<

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Obserwuje jako - POLARIS
    2. FB Tak - Anna K
    3. E-mail : anka32a@gmail.com

    Moje boskie ciało…
    O nim mogę powiedzieć śmiało:
    „Jest puszyste, lecz nie grube,
    Nie za wiotkie, nie za chude!
    Zgrabna pupa, ładne nóżki,
    No i kształtne też cycuszki!
    Wcięcie w talii, jędrna skóra,
    Pozazdrościć może co niektóra!”
    Takie boskie ciało mam,
    Bo o zdrowe odżywianie dbam!
    A gdy bon wygram wtedy zaszaleję,
    I pokuszę się o skóry lekkie wygładzenie!
    I będę sobie nuciła śmiało:
    „Ah! Jakie ja mam boskie ciało!” :)


    OdpowiedzUsuń
  12. Moje boskie ciało ukształtować dzięki blogowi Żyj Zdrowo mi się udało .Tutaj szkodliwych suplementów się nie stosuje a wszystkich jego Fanom humor i nutkę miłości do pięknej figury się oferuje .Niesamowita właścicielka z tego blogu się wyłania ,która wie ,że rozsądna dieta jest zdrowa i tania .Dzięki Niej nad moim zdrowiem unoszą się słońca promyki i uświadomiła mi ona jakie są działania socjotechniki.Nie zawsze reklama z pozytywną i prawdziwą treścią się wyłania . .Z soli nie rezygnuję tylko w mniejszych ilościach ją pałaszuje .Jej każdy post sprawia mi wiele radości a teraz co jest głównym składnikiem molekularnej żywności .Włos na głowie mi się nie elektryzuje i cały mój organizm lepiej się czuje.Ta kobieta jest na wszystko gotowa i ukazuje mi kolory zdrowia .Dobrze ,że ten blog codziennie do mojego świata przenika bo teraz wiem ,że najlepszy sklep to Naturica .Naturica -najdoskonalszym dziełem natury jest kobieta ,która ma boskie ciało a kosmetyków od sklepu Naturica 24 godziny na dobę używać by się chciało .Kosmetyki pszczele ,dla dzieci w tym sklepie czas szybciej Ci zleci .Zabiegi wyszczuplające dla boskiego ciała również są inspirujące .Do sklepu Naturica przekona się nawet najbardziej zawzięty niedowiarek a trzyma nad nim pieczę Pan Ochocki Jarek .Kosmetyki dla mężczyzn ,jak również do pielęgnacji twarzy ,człowiek znajdzie tutaj wszystko o czym tylko marzy .Naturica z blogerkami współpracuje i gwarancję boskiego ciała każdej z nich oferuje .


    http://zapisz.net/view.php?filename=758_hm.jpg Ada P-Facbook Obserwuje jako ADAP e-mail dziewczyna50@gazeta.p

    OdpowiedzUsuń
  13. e-mail dziewczyna50@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako : Sylwia26
    FB: Nie

    ODPOWIEDŹ KONKURSOWA :
    Moje boskie ciało krzyczy „ciągle jest mi mało”,
    Choć ćwiczeniami je raczę, na nic się to zdało.
    Choć piękne wyrzeźbione powala na kolana,
    To tkanka tłuszczowa wciąż jest spalana.
    Uwielbiam swoje ciało, gdy codziennie mnie zaskakuje,
    Że potrafię dać z siebie więcej, tym mnie wciąż ekscytuje.
    A gdy pot spływa po nim strumieniami,
    Oczyszczam je czym prędzej mokrymi, słonymi łzami.
    I tak każdego dnia, staje się coraz piękniejsze,
    Mój brzuch, dłonie, nóżki stają się coraz zgrabniejsze.
    A gdy spoglądam w lustro jestem z siebie zadowolona,
    Choć przydałoby się trochę słońca, bo jestem nieopalona.

    Moje boskie ciało wije się godzinami,
    Osypywane zostaje braw tuzinami.
    Wije się lewo i wije się w prawo,
    O witaj moja oczekiwana „sławo”.
    Tak długo oczekiwana w końcu się pokazałaś,
    Moje boskie ciało, od razu pokochałaś.
    Zostałaś ze mną i nigdzie się nie wybierasz,
    I codziennie do dalszej pracy ochoczo mnie wspierasz.
    Moje boskie ciało jest blade jak ściana,
    Ale w tym temacie też nadejdzie zmiana.
    I wszystkim niedowiarkom oko zbieleje,
    Kto wie, może na mój widok nawet ktoś zemdleje.
    Moje boskie ciało czasem jest dla mnie zagadką,
    Sprawia, że czuję się wysportowaną akrobatką.
    I jestem szczęśliwa, że pokonałam samą siebie,
    Pokonałam swojego lenia, jak nie wierzysz pokonam i ciebie.

    A więc moje boskie ciało, jest dla mnie sukcesem,
    W moim dotychczasowym życiu, ogromnym progresem.
    I będę walczyła, aż stanie się idealne,
    Wysportowane, giętkie, zgrabne a co najważniejsze nie banalne.
    I tak moi kochani moje ciało się prezentuje,
    Moja niską samoocenę codziennie wyżej buduje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuje jako - Nieoceniona Wredota
    FB Nie
    Moje boskie ciało wyobrażam sobie po zrzuceniu kilku zbędnych kilogramów które mam nadzieję, że uda mi się pokonać spędzając aktywnie czas, ćwicząc oraz wspomagając się kosmetykami wyszczuplającymi !
    Z pewnością aktywny tryb życia jak i zdrowa i wzbogacona dieta pomoże mi w pełni uzyskać swoje wymarzone boskie ciało !
    Bo boskiego ciała nigdy nie będzie za mało ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako: Martuś S.
    Na FB lubię jako Sylwia Nowak

    Boskie ciało...walka o nie nie jest łatwa ale staje się coraz bardziej przyjemna. Ja pokochałam siebie, bo jak pielęgnować coś, czego się nie lubi? Rozwinięcie mojej myśli przesłałam chilę temu na maila. Mam nadzieję, że spodoba się taka forma odpowiedzi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. zapraszam na bloga www.domowyoddzialratunkowy.pl Poruszamy na nim tematy ratownictwa medycznego, zawał serca, zadławienie, zwichnięcia, drgawki, gorączka to tylko niektóre tematy. Piszemy także o profilaktyce zdrowia, postępowaniu w przypadku nagłej alergii, zaczerwień, wymiotów itp. Staramy się także nakłonić do przestrzegania wzorców zdrowego tryby życia.

    OdpowiedzUsuń