23 sty 2014

Coca-cola doskonale sprawdzi się do…..







Picia? Oj nie, nie. Na blogu o zdrowiu nawet nie powinno wymieniać się jej nazwy. To coca-cola winna jest takich przestępstw jak:


  • Zniszczenie założeń diety i brak ubytku na wadze,

  • Przybieranie jednego kilograma w miesiącu,

  • Comiesięcznych wizyt u dentysty z kolejnymi dziurami w zębach,

  • Podniesieniu ciśnienia krwi bezpośrednio po spożyciu, co gwarantuje długotrwałą kłótnię z ukochanym,

  • Coroczny pobyt w szpitalu w wyniku złamania kolejnej kończyny i dodatkowe miesięczne chodzenie z gipsem na ręce lub nodze,


Czy oznacza to, zatem, że w sklepie coca-cole i pepsi omijać powinniśmy szerokim łukiem? Absolutnie nie, wręcz przeciwnie. Zalecam kupowanie podwójnej jej porcji, ponieważ ilość czynności, przy których sprawdza się coca-cola jest niewspółmiernie wysoka do niewielkiej jej ilości, jaka znajduje się w zwykłej puszcze.

Coca-cola to:


  • Doskonały preparat do czyszczenia srebra, kompletu, jaki otrzymaliśmy po babci,

  • Płyn do mycia przypalonych garnków, gdy nasze wariacje w kuchni znowu wylądowały w koszu. Idealnie doszoruje również twój piekarnik,

  • Środek do czyszczenia WC, nawet Domestos jej nie dorówna,

  • Płyn do mycia szyb, gdy chcesz, aby praca przebiegła szybko i sprawnie, szczególnie w warunkach zimowych,

  • Środek do usuwania gumy do życia – zastosować można ja w każdym miejscu – poczynając od włosów, a kończąc na miejscach pod ławkami,

  • Odplamiacz – poradzi sobie z każdą plama – trawa, czekolada, sok z marchwi nie stanowią dla niej żadnego wyzwania,

  • Odżywka do włosów – gdy spłuczemy po zastosowaniu lub rozjaśniaczem, gdy zostawimy dłuższy czas na włosach,

  • Photoshop – po co spędzać żmudne godziny przed programem komputerowym i przerabiać zdjęcia na sepię, skoro taki sam efekt można uzyskać po zalaniu wywołanego zdjęcia coca-colą,

  • Odmrażacz - Zamarzła ci szyba w samochodzie i przy -20°C nie masz ochoty jej skrobać. Polej szybę coca-colą i poczekaj parę minut.

  Po zakupie coca-coli proszę jedynie o nie umieszczanie jej w kuchni. Zdecydowanie powinna trafić do łazienki, gdzie przechowuje się środki czystości i kosmetyki.


13 komentarzy:

  1. Od dwóch miesięcy nie pije już coli i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja słyszałam, że na biegunkę dobrze robi, w sensie, że ją zatrzymuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. do czyszczenia WC najlepsza! potwierdzam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ło nie wiedziałam, że ma aż tyle zastosowań :) chyba najlepszy moment na sprawdzenie jest teraz gdy trzeba skrobać szybki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę sobie chyba to wydrukować, albo wepchać jakoś do pustego łba. i tak już ograniczyłam colę, jednak zdarzy się, że po nią sięgam!

    OdpowiedzUsuń
  6. no, na biegunkę działa, potwierdzam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety uwielbiam colę, chociaż i tak już baaaaardzo ograniczyłam jej spożycie. Teraz dla odmiany przerzuciłam się na kawę, na pewno jest zdrowsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w ogólę nie piję coli super że ma tyle zastosowań będę ją stosować do porządków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie zamieniamy pierwszą część artykułu na drugą ;)
    Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Tyle zastosowań! O kilku nie wiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Do you prefer Pepsi or Coca-Cola?
    SUBMIT YOUR ANSWER and you could get a prepaid VISA gift card!

    OdpowiedzUsuń
  12. New Diet Taps into Pioneering Plan to Help Dieters Get Rid Of 15 Pounds within Just 21 Days!

    OdpowiedzUsuń