28 lis 2013

Dzień darmowej dostawy




Dzisiaj bardzo króciutka notka, o akcji, jaka ma mieć miejsce już 2 grudnia. Jak wiecie osobiście uwielbiam zakupy przez Internet? Często korzystam z allegro, sklepu z kosmetykami – Naturica i wielu innych, o których teraz nie będę się rozpisywać. I dlatego postanowiłam podzielić się z Wami akcją, o jakiej dzisiaj usłyszałam:



Jak sama nazwa wskazuje, w wybranych sklepach internetowych w dniu 2 grudnia płacić będziemy tylko za zakupiony towar bez kosztów przesyłki. Fajna sprawa, tym bardziej, że w akcji bierze udział 2299 sklepów. A jak wiecie w Internecie można czasami spotkać prawdziwe perełki. Dlatego zachęcam do odwiedzenia strony www.dziendarmowejdostawy.pl już dziś i udanych zakupów w poniedziałek życzę. Tym razem nie musimy się ograniczać do jednego sklepu, skoro dostawa i tak jest za darmo.

3 komentarze:

  1. świetnie, że mi o tym przypomniałaś!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja już się zgłosiłam ;) Udanych zakupów, sama też oczywiście skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń