24 wrz 2013

Maseczka ze ślimaków





Uwielbiam maseczki, różnego rodzaju. Po nałożeniu ich moja skóra jest zawsze gładka i miła w dotyku. Jedne są lepsze, drugie gorsze jednak zabiegi z nimi sprawiają mi zawsze dużo przyjemności. Nigdy jednak nie miałam na twarzy żywej maseczkę, a i takie zabiegi są oferowane.
Tak, dobrze przeczytaliście „ŻYWA MASECZKA”. Polega ona na nałożeniu na twarz kilku ślimaków, które powoli przemieszczając się zostawiają drogocenny śluz na skórze i jednocześnie likwidują martwy naskórek i przebarwienie.


Uczucie musi być boskie, wyobrażacie to sobie, że coś przez godzinę pełza Wam po twarzy, a wy jeszcze płacicie za to spore pieniądze? Tak, taki zabieg nie jest tani i kosztuje około 800 zł. Jednak zwolennicy metody mówią, że kilkakrotne jej zastosowanie nie tylko odświeża, ale i odmładza skórę.

Oczywiście cena zabiegu jest adekwatna do pracy, jaką należy włożyć w utrzymanie tych wyjątkowych ślimaków. Przecież ślimak, który będzie przemieszczał się po twarzy klienta nie może być karmiony zwykłym pokarmem, tylko ekologiczny wchodzi w grę. Ponadto ślimaki przed przystąpieniem do zabiegu muszą być odpowiednio przygotowane, aby po dostarczeniu ich na twarz klienta zaczęły systematyczną i żmudną pracę.
Może następnym razem, jak będę na łące poszukam kilku ślimaków i sprawię sobie taki szybki zabieg, nie wydając przy tym tych 800 zł. Wątpię jednak czy wytrzymam te powolne pełzanie po mojej twarzy.

Ale ta metoda i tak wydaje się dużo ciekawsza od tej, którą opisywałam swego czasu – NIECHCESZ MIEĆ ZMARSZCZEK? DAJ SIĘ POBIĆ 



5 komentarzy:

  1. Czego to ludzie nie wymyślą, nie? :) Kiedyś bawiłam się ślimakami na działce, robiłam im wyścigi itp. ;), ale nie chciałabym, żeby mi śmigały po twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no... Słyszałam o rybkach robiących piling stóp, o pijawkach, nawet o połykanych tasiemcach ale ślimaki, przyznaję, to dla mnie nowość.

    OdpowiedzUsuń
  3. heheh ale metody! No może z ciekawości bym się przeszła bo ślimaków się nie brzydzę ale tyle kasy bym nie dała!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabieg z 'żywą maseczką - z specjalnie do tego zabiegu przygotowanych i hodowanych ślimaków pojawił sie juz w Polsce :) obecnie dostepny e gabinecie Maspa Odnowa Biologiczna w Gliwicach

    OdpowiedzUsuń
  5. Z dumą informujemy iż jako pierwsi wprowadziliśmy terapię przy użyciu żywych ślimaków. Zapraszamy www.katatsumuri.pl

    OdpowiedzUsuń