18 lip 2013

Wakacyjny konkurs




Obiecałam Wam niedawno, że zorganizuje na lato kolejny konkurs. Pytałam się również, z jakiej nagrody najbardziej byście się ucieszyły. Prawie jednogłośnie stwierdziłyście, że z bonu na zakupy.

Zatem tak jak poprzednio i tym razem do wygrania bon na zakupy do sklepu Naturica tylko tym razem o wartości 150 zł. Możecie wybierać dowolne produkty w zależności od waszych upodobań i potrzeb.




Ale to nie koniec – tym razem będzie również nagroda pocieszenia dla dwóch osób, którym nie udało się wygrać. Zawsze żal mi, że tylko jednej z Was mogę coś przesłać. Nagrodą pocieszenia będą kosmetyki i gadżety wybrane przez mnie.

Konkurs trwać będzie od 18.07.2013 do 18.08.2013 roku.



A żeby wziąć udział w konkursie należy:

1.    Być lub zostać publicznym obserwatorem bloga ( oczywiście liczy się również dodanie do kręgu)

2.    Polubić stronę Żyj- zdrowo na Facebooku - KLIK

3.    Odpowiedzieć na krótkie pytanie – Chcę żyć zdrowo ponieważ…….

4.    Miło mi będzie jeżeli o konkursie poinformujecie na bloggerze ( dodanie banera na bloga) lub Facebook.

Zwycięzcom zostanie osoba, która da najciekawszą i najfajniejszą odpowiedź na pytanie. 
Konkurs rozstrzygnę sama, choć jeżeli nie będę mogła się zdecydować to na pewno 
poproszę Was o pomoc.

Szablon zgłoszenia.
1.    Obserwuje,Lubię  jako:
2.     Adres email:
3.     Chcę żyć zdrowo ponieważ….
4.    Facebook, baner - Tak/Nie

Wyniki podam do 25 sierpnia 2013 roku.

Powodzenia

51 komentarzy:

  1. A co z osobami, które nie korzystają z facebooka? Czy to jest konieczne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli nie posiadacie FB to wyślijcie zgłoszenie z zaznaczeniem, że konta nie posiadacie:)

      Usuń
  2. Obserwuję od dawna - Karlita
    na FB lubię prywatnie i blogowo - Cały Świat Karli

    Chcę żyć zdrowo ponieważ chcę być dobrym przykładem dla moich dzieciaków. To od rodziców zależy do jakiego trybu życia przyzwyczaimy dzieciaki. Złych nawyków z dzieciństwa strasznie trudno się wyzbyć, jestem tego doskonałym przykładem .... Dlatego dla dzieciaków chcę żyć zdrowo by im pokazać jak można jeść smacznie i zdrowo, zachęcam ich do aktywności na świeżym powietrzu.

    banerek na blogu http://karlitka.blogspot.com/

    pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Obserwuje,Lubię jako:madzia
    2. Adres email: madzia3991@interia.eu
    3. Chcę żyć zdrowo ponieważ zauważyłam że to może polepszyć moje samopoczucie, chcę to robić dla siebie
    4. Facebook, baner - Nie

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Obserwuje,Lubię jako:Katarzyna Mirek
    2. Adres email: myszkakw@gmail.com
    3. Chcę żyć zdrowo ponieważ chcę być w zgodzie z samą sobą, chcę czuć się sobą wolną od złego jedzenia, używek itp. Teraz kiedy jestem mamą małego szkraba, zdrowy tryb dzięki ciąży i maluszkowi został na mnie niejako wymuszony. I to jest chyba najfajniejsze wymuszenie które mi się trafiło w życiu. Nic mnie tak nie motywowało do zmian w moim trybie życia czy sposobie żywienia jak Jasio, teraz jestem odpowiedzialna nie tylko za mnie ale i za maluszka. Dzięki niemu nauczyłam się patrzeć dokładnie na etykiety produktów, wróciłam do gotowania potraw z jak najmniej przetworzonych produktów. Dzięki niemu też chodzimy na basen czy spędzam ogrom czasu na spacerach bo trzeba małego wietrzyć jak najwięcej. A teraz dba jeszcze o tężyznę fizyczną mamusi, bo nauczył się chodzić i ucieka jak najdalej się da a matka lata za nim jak oszalała. Więc dla niego i dla siebie zdrowy tryb życia to jedyna prawidłowa ścieżka.
    4. Facebook, baner - Tak http://mamanatropie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Obserwuje,Lubię jako: paul75i1 ( na fb lubię jako Paulina Szczęsna , jeśli to ważne;))
    2. Adres email: paul75i1@wp.pl
    3. Chcę żyć zdrowo ponieważ jakiś rok temu byłam u lekarza... Zasłabłam na W-Fie kilka razy, tak po prostu, bez przyczyny. Lekarz powiedział,że to zapalenie osierdzia ( choroba kardiologiczna). By nie nastąpiły powikłania muszę jeść produkty które są bogate w określone grupy witamin- z tym nie ma akurat problemu,bo już wcześniej dbałam o zdrowie i wcinałam mnóstwo warzyw i owoców oraz brać leki.Niestety nie mogę nadużywać ruchu,bo zaczyna mnie kłuć w sercu. Ja jednak i tak staram się być aktywna fizycznie - nie za mocno,ale jednak. Wcześniej po prostu byłam jak sportowiec - jeździłam na rowerze,bawiłam z psem... i nie dla ładnej sylwetki ,czy zdrowia,ale dla dobrego samopoczucia ( tak,tak ... jak mam doła to biegam lub ćwiczę : D). Jest jeszcze jeden powód dla którego chcę bezwzględnie żyć zdrowo: MOJA MAMA. Jest chora na cukrzycę... Bardzo ciężko jej było zrezygnować z rzeczy które lubiła wcześniej. Nie mogę jej 'kusić', więc razem przyrządzamy zdrowe posiłki i chodzimy na spacery. Troszczę się o jej zdrowie, bo sama pewnie nie znalazła by motywacji by walczyć z chorobą. Wspólnie się wspieramy i ... ZDROWO ŻYJEMY. :) To daje nam siłę i porządnego kopa. I zarażamy tym innych.:P

    4. Facebook, baner - NIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sorki,ale przez nieuwagę napisałam na dole,że Facebook- nie, jednak gdyby co to obserwuję... ( napisałam to u góry). Przepraszam za to rozkojarzenie. :)

      Usuń
  6. Obserwuje,Lubię jako: Różowa Klara
    pinklifebyklara@gmail.com
    Chcę żyć zdrowo ponieważ w rodzinie ze strony taty 'grasuje nowotwór' niestety jestem w grupie ryzyka, a po śmierci taty zrozumiałam, że życie i zdrowie jest najcenniejszym darem, który trzeba pielęgnować, aby móc cieszyć się życiem. Ze strony mamy zaś rodzina ma problemy z sercem i alergiami, dlatego podjęłam próbę zawalczenie o zdrowie a co za tym idzie możlwiosć cieszenei się życiem.
    Facebook, baner - Nie

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Obserwuje,Lubię jako: Joanna J
    2. Adres email: iaera@poczta.fm
    3. Chcę żyć zdrowo ponieważ chcę żyć
    4. Facebook, baner - http://uolinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Obserwuje,Lubię jako: Katarzyna sobczyk, lubię jako katarzyna sobczyk lenart
    2. Adres email: kasia@alefajnie.pl
    3. Chcę żyć zdrowo ponieważ mam jeszcze wiele marzeń do spełnienia, nie tylko swoich i wiele miejsc do pozostawienia śladu, nie tylko swojego. Chcę poznać wielu wspaniałych ludzi i w ich oczach być wspaniałą osobą, na długo; pragnę podzielić się moją radością życia z jak najszerszym gronem odbiorców i zarazić je swoim uśmiechem. Chcę po prostu żyć, długo i szczęśliwie, jak w baśniach, a długo i szczęśliwie oznacza po prostu...zdrowo :)
    4. Facebook, baner - Nie

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuje,Lubię jako: Magdalena N.
    Adres email: 30plusblog@gmail.com
    Chcę żyć zdrowo ponieważ wiem ,że zdrowszy tryb życia wpływa pozytywnie na moje samopoczucie fizyczne jak i psychiczne. Zdrowy tryb życia to więcej energii oraz chęci do działania. To również świadomość ,iż wyglądam lepiej i lepiej czuję się w swoim ciele. To co jem, jakie kosmetyki używam oraz ile i w jaki sposób ćwiczę wpływa na to jaka jestem i kim jestem . Zdrowy tryb życia sprawia mi frajdę oraz daje wielka satysfakcję . Mój organizm jest mi wdzięczny za to co dla niego robię i każdego dnia odwzajemnia się za moje starania :)
    baner -Tak http://30plusbeautyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuję jako: sznyda
    mail: sznyda@o2.pl
    banner: http://sznyda.blogspot.com/

    Kiedy to w marcu chwyciłam w swe dłonie książkę "Jedz pysznie chudnij cudnie" przekonałam się, że zdrowe odżywianie, jest czymś, czego potrzebowałam od dawna- czystość ciała i umysłu, prostota, a zarazem urozmaicenie, harmonia, zastrzyk energii i uśmiechu!;D Nie tylko moja waga uległa znacznej poprawie,ale i skóra, paznokcie, włosy są nie do poznania! Śmiem twierdzić, że nawet najlepsze specyfiki nie zastąpią człowiekowi normalnego, zdrowego odżywiania- żadne!;) Wstaję rano, witam siebie serdecznym uśmiechem w lusterku, już nie przekopuję szafy z myślą "muszę coś znaleźć, w czym będę wyglądać dobrze"- nie, ja we wszystkim wyglądam dobrze, bo czuję się dobrze;). Nie łykam w pośpiechu byle czego, a celebruję zdrowe, dobrej jakości posiłki. I to nie jest tak, jak dążenie do wyznaczonego celu, tym się po prostu żyje,to się czuje! Zabawne, jak jedzenie potrafi zmienić podejście do życia ;) Ja nie żałuję tych zmian, a wręcz przeciwnie serdecznie namawiam do niego ludzi z mego otoczenia. Naprawdę warto! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuje: Kat&Majczi Lubię: Maja Lewandowska
    Adres email: maja.lewandowska@vp.pl

    Chcę żyć zdrowo, poniewaz daje to dużo satysfakcj, np. kiedy zjemy jakieś warzywko czy zdrowe danie zamiast słodycza lub fastfoodów. :) Od pewnego czasu robie codziennie brzuszki, jestem z siebie dumna, że nie poddałam się i widzę efekty mojej pracy. Kiedy żyję sie zdrowo zawsze są mniejsze zagrozenia chorobowe. Zdrowe życie daje nam też piękniejszą figurę, którą warto utrzymywać :)

    Dlatego ja staram się utrzymywać zdrowe życie. Ćwiczę, dobrze sie odżywiam. Jestem z siebie bardzo dumna i zachecam innych do takiego stylu ;)

    baner - Tak theonlysuch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako czarna-kocurka
    Polubiłam jako Monika M.
    moni.kocurka@gmail.com
    fit-and-sexy.blogspot.com

    CHCĘ ZDROWO ŻYĆ, bo zdrowie to najlepsza możliwa inwestycja na przyszłość! :)
    Być może inni postrzegają to jako wyrzeczenia, ale ja codziennie dokonuję wyborów, które w rezultacie wpływają na moje świetne samopoczucie, pewność siebie, wygląd, sylwetkę, kondycję........ Długo by tu wymieniać :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako:Savin _niestety z moim facebookiem coś jest nie tak. próbowałam kilkakrotnie kliknąc lubię to i nic. będę próbowała. jęśli mi się uda to poinformuję o tym.
    e-mail:sabineczka4848@wp.pl
    Facebook/baner- nie

    Chcę życ zdrowo, aby pokazac samej sobie, że potrafię. O tym jak ważne jest zdrowe odżywianie jak i aktywny styl życia przekonałam się na własnej skórze. Jestem alergikiem i mam problemy z oddychaniem jak i z wysypkami na skórze. Kiedy miałam 4 lata zatrułam się bananem. Odtąd nie jem żadnych owoców i warzyw. Obrzydzają mnie. Kiedy jeszcze jako mała dziewczynka próbowałam to zmienic skończyło się na tym, że zwymiotowałam. Aktualnie jestem na etapie dojrzewania i potrzebuje wiele witamin. Przez nieuzupełnianie niezbędnych witamin, które są w warzywach czy owocach alergia mi się nasiliła. Ucierpiało na tym moje zdrowie i samopoczucie. Postanowiłam zrobic wszystko, aby zmienic moje nastawienie. Zaczęłam robic rzeczy, których nigdy nie lubiłam. Zaczęło się od regularnych treningów. Za każdym razem kiedy skończyłam czułam ogromną satysfakcję, że to zrobiłam. Pózniej wzięłam się za warzywa i owoce. Było bardzo ciężko, ale udało mi się. 3 lata temu zostałam też starszą siostrą. Po raz drugi w sumie. Mój brat szybko przejął moje stare nawyki, dlatego teraz staram się nie tylko dla siebie jak i dla niego.

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Obserwuje,Lubię jako: Aktualnaa i lubię na fb jako 200 osoba :)
    2. Adres email: eliksir1681@gmail.com
    3. Chcę żyć zdrowo ponieważ chciałabym w swoim życiu cieszyć się jaknajdłuzej sprawnością fizyczną i ogólnym stanem zdrowia. Dlatego też regularnie ćwiczę oraz stopniowo oduczam się złych nawyków takich jak np. spożywanie zbyt dużej ilości słodyczy.
    4. Facebook, baner - Nie

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Obserwuje,Lubię jako: patii_c7, Patrycja C.
    2. Adres email: patii_c7@interia.pl
    3. Chcę żyć zdrowo ponieważ chcę nacieszyć się tym światem jak najdłużej a jest to osiągalne jedynie poprzez racjonalne i zdrowe nawyki żywieniowe i przede wszystkim ruch. Zdaję sobie sprawę, że poprzez swój młody wiek mogę osiągnąć więcej, a dbając o siebie dbam o prawidłowy rozwój dzieci, które w przyszłości planuję posiadać. Chcę ponadto swoją postawą zachęcić grono przyjaciół, znajomych i całą resztę aby także wiedzeni moim przykładem stare nawyki zastąpili nowymi, zdrowszymi.
    4. Facebook, baner - Nie

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Obserwuje,Lubię jako: Catherine Wolf
    2. Adres email: thewolfpalace@gmail.com
    3. Chcę żyć zdrowo ponieważ zdrowie to klucz do szczęścia. W życiu możemy mieć wszystko czego zapragniemy. Na nic jednak się zdadzą pieniądze, podróże, świetna, praca, super auto jeśli zabraknie nam zdrowia. Często ludzie zapominają, że nasze ciało to najlepsza inwestycja, ale trzeba dbać zarówno o jego zewnętrzną jak i wewnętrzną cześć. Nie zapominajmy też o umyśle bo pozytywne nastawienie może zdziałać cuda.
    4. Facebook, baner - Tak https://www.facebook.com/catherine.wolf.56/posts/1405075673039699

    OdpowiedzUsuń
  17. 1.Obserwuje,Lubię jako: nika88
    2.Adres email: one-more-dress@wp.pl
    3.Chcę żyć zdrowo ponieważ, jeśli ma się zdrowie to można wszystko zdziałać. Zdrowy człowiek może spełniać (lub dążyć do spełnienie) swoich marzeń bez większych ograniczeń. Zdrowie to dla mnie w pewnym sensie priorytet. Jednak nie tylko dla mnie, ale i dla całej mojej rodziny. Przeszłam w życiu chorobę swojego taty (którego niestety nie ma już z nami) i wiem, że niektórym chorobom można po prostu zapobiec dbając o siebie, o stan swojego zdrowia, robiąc regularne badania (!) oraz dbając o to co pojawia się na naszym talerzu podczas posiłków. Moja odpowiedź jest banalna, chcę żyć zdrowo, ponieważ chcę żyć długo. Życie to dla mnie najpiękniejszy dar jaki otrzymałam i staram się o nie należycie zadbać. Nie zawsze są ku temu możliwości czy nawet chęci, ale trzeba w życiu próbować. Zdrowy tryb życia, aktywność fizyczna, możliwe zdrowe posiłki z pewnością wynagrodzą nam te nasze codzienne zmagania w przyszłości. Jestem też wielką przeciwniczką palenia papierosów. I mimo, że kiedyś sama popalałam, to teraz nie wyobrażam sobie jak mogłam tak truć nie tylko siebie, ale i osoby mnie otaczające. Chcę żyć zdrowo także dlatego aby jak najdłużej móc pomagać innym, być "podporą" dla mamy, w przyszłości móc pomagać moim dzieciom. Myślę, że jest mnóstwo powodów, dla których po prostu warto żyć zdrowo, bo życie to najpiękniejszy dar i należy o nie dbać najlepiej jak potrafimy.
    4.Facebook, baner - Tak:
    Banner na blogu w pasku bocznym: http://one-more-dress.blogspot.com
    Udostępniłam na FB tutaj: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=484225071671788&id=411819398912356

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. Obserwuje,Lubię jako: Katarzyna Flak
    2. Adres email: kate.nst@gmail.com

    3. Chcę żyć zdrowo, ponieważ mamy tylko jedno życie i nie możemy go zmarnować na choroby, leczenie i złe samopoczucie. Dlatego staram się jeść zdrowo i ćwiczyć. Nie chcę w przyszłości biegać po lekarzach i rozprawiać z koleżankami o nowych tabletkach. Chcę, tak jak teraz, biegać dla zdrowia i rozprawiać o nowych przepisach i ciuszkach sportowych ;)

    4. Baner - TAK szalenstwa-panny-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. Obserwuje,Lubię jako: panna mewa
    2. Adres email: panna.mewa@gmail.com
    3. Chcę żyć zdrowo ponieważ chce żyć. Może się wydać banalna ta odpowiedz ale dla mnie taka nie jest. Niedawno dowiedziałam się że mam nowotwór złośliwy. Ta wiadomość zmieniła moje podejście do życia. Zaczęłam zmieniać swój styl życia na bardziej zdrowy niż dotychczas by po prostu cieszyć się jak najdłużej życiem. Chcę żyć zdrowo i jak najszybciej pokonać tego skorupiaka, który mnie dopadł.
    4. Baner - http://panna-mewa.blogspot.com/
    FB - https://www.facebook.com/photo.php?fbid=547255775340887&set=a.535721609827637.1073741826.535713046495160&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuje,Lubię jako: Tajnashii eko-świat i nie tylko
    Adres email: Tajnashii@gmail.com
    Chcę żyć zdrowo ponieważ mam zamiar cieszyć się widokiem swoich wnuków nie jako schorowana, niedołężna babcia, ale jako uśmiechnięta i pełna energii starsza osoba. Wieże, że dzięki zdrowemu stylowi życia uda mi się ten cel osiągnąć.
    Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=100000876734898 (Na tablicy Małgorzata Dymon)
    baner - Tak www.eko-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Facebook umieściłam notkę o konkursie ale jestem tez obserwatorem na FB jako Małgorzata D.

      Usuń
  21. 1. Obserwuje,Lubię jako: zaplatane siostry
    2. Adres email: zaplatane.siostry@gmail.com
    3. Chcę żyć zdrowo ponieważ Kochanowski pisał "Szlachetne zdrowie,|Nikt się nie dowie,|Jako smakujesz, aż się zepsujesz.".
    Chcę więc żyć zdrowo, by nie wiedzieć, jak smakuje zdrowie po zepsuciu. Chcę znać tylko ten zwykły, naturalny smak, bez goryczy choroby za mną, przede mną czy przy mnie.
    Chcę żyć zdrowo ponieważ nie jestem egoistką. Wiem, że cierpienie jednego człowieka nie jest jego osobistą własnością.
    Chcę więc żyć zdrowo, by inni mogli tak żyć. Bez lęku, obawy, strachu i troski o mnie. Chcę dać zdrowie im. Zdrowie psychiczne.
    Chcę żyć zdrowo ponieważ, chcę widzieć wnuki, robić im szaliki na drutach, jak najdłużej kochać bliskich.
    Chcę więc żyć zdrowo, by czerpać z życia, z codziennych czynności to, co najlepsze.
    Chcę żyć zdrowo ponieważ czeka na mnie 100książek, które warto przed śmiercią przeczytać.
    Chce więc żyć zdrowo, by poznać nowe postacie, złożone charaktery, losy wymyślonych postaci.
    4. Facebook, baner - Tak- lubię, baner- splociki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. 1. Obserwuje jako Camiilla Sarah
    2. Adres email: kamiilla@poczta.onet.pl
    3. Chcę żyć zdrowo ponieważ… Mam dla kogo żyć!
    4. Info na blogu http://beauty--corner.blogspot.com/p/blog-page.html
    5. Obserwuje na FB jako Camilla Sarah K.

    OdpowiedzUsuń
  23. 1.Obserwuję jako bernadeta bomba,Lubię jako:Bernadetta Bomba
    2. Adres email:bernadetaaa@interia.pl
    3. Chcę żyć zdrowo ponieważ….chcę jak najdłużej cieszyć się życiem. Mam jeszcze wiele do zobaczenia, przeżycia i dokonania. Życie jest tylko jedno i musimy robić wszystko co w naszej mocy bo mamy dla kogo i z kim je dzielić.
    4. Facebook, baner - Tak https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1401977630023112

    OdpowiedzUsuń
  24. 1. Obserwuje jako: sylviaaa100, Lubię jako: Sylvia Bomba
    2. Adres email: sylviaaa100@interia.pl
    3. Chcę żyć zdrowo ponieważ ze zdrowiem człowiek energii nabiera, żadna dolegliwość mu nie doskwiera. Zdrowie to coś czego wszyscy pragniemy, nie bez powodu "100 lat i zdrowia" sobie winszujemy. Bez zdrowia 100 lat nie przeżyjemy, tylko o połowię krócej żyć będziemy. Dzięki zdrowiu szczęśliwi jesteśmy i marzenia swe spełniamy, bo o zdrowie bardzo dbamy. Chcę żyć zdrowo zarówno fizycznie jak i psychicznie bo wtedy będe czerpać radość z życia, która będzie nie do ukrycia.
    4. Facebook tak: https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/150810958457581

    OdpowiedzUsuń
  25. 1. Obserwuje,Lubię jako: Julia Micalina, Lubie jako : Justyna Michalik
    2. Adres email: justyna421@onet.pl
    3. Chcę żyć zdrowo ponieważ jest dla kogo żyć. Każdy ma kogoś kogo bardzo kocha, na kim mu zależy dzięki zdrowemu trybowi życia, dobremu odżywianiu przedłużamy to wszystko. Nic przecież nie liczy się bardziej niż zdrowie, bo co tu ważne będzie coś innego jak ja jestem chora i nie czerpię radości z życia.
    4. Facebook, baner - Tak http://followhispat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. 1. Obserwuje,Lubię jako: Vixie, na fb jako Wiktoria Machura
    2. Adres email: solhate@o2.pl
    3. Chcę żyć zdrowo ponieważ chcę czuć się dobrze w swoim ciele i chcę by odpowiednia dieta wpływała pozytywnie na moją skórę, włosy i paznokcie.
    4. Facebook- Tak https://www.facebook.com/photo.php?fbid=547255775340887&set=a.535721609827637.1073741826.535713046495160&type=1&relevant_count=1

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdrowie jest najcenniejszym darem,
    nie chcę więc chodzić z katarem,
    przyjmować sztucznych leków,
    czy innych suplementów
    wychwalanych ponad chmury,
    dlatego korzystam z dóbr natury:
    przydomowy ogródek hojnie plony składa
    i do gotowania zdrowych potraw się nada.
    Do tego wszystkiego szczyptę ruchu
    i już jest nam lekko na duchu. :)

    Obserwuję jako Kate Z
    Lubię na facebooku jako Kateclay
    Banner już dodaję na www.kateclay.blogspot.com
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. 1. Obserwuje,Lubię jako: Mariola
    2. Adres email: mariola.wisnie[małpa]gmail.com
    3. Chcę żyć zdrowo ponieważ mam Misję. Niebylejaka to misja, niełatwa, ale postanowiłam podjąć wyzwanie. Moim celem jest.... rozniecanie miłosci w zatwardziałych sercach, wzbudzanie w ludziach uczucia radości i harmonii. By sprostać zadaniu, zaczęłam od zdrowego odżywiania, okraszonego odpowiednią porcją ruchu codziennie. Energia, endorfiny, dobre samopoczucie zamieszkały w moim ciele i ani myślą je opuszczać. Jestem gotowa, by spełniać swoje przeznaczenie. Dzięki dobremu zdrowiu, mogę prawdziwie ŻYĆ. Nie chcę już nigdy wracać do stanu apatycznej niemocy. Teraz to ja kształtuję swoją rzeczywistość :)
    4. Facebook, baner - Tak https://www.facebook.com/mariola.wisniewska.313/posts/491157444309772

    OdpowiedzUsuń
  29. 1. Obserwuje,Lubię jako: dobiezka
    2. Adres email: dobiezka@o2.pl
    3. Chcę żyć zdrowo ponieważ:
    - nie chcę na starość mieć zdrowotnych problemów
    - chcę uniknąć chorób cywlizacyjnych
    - chcę jak najdłużej cieszyć się życiem
    - nie chcę mieć problemów z chodzeniem dzięki regularnej aktywności fizycznej
    -chcę by moje włosy, cera i ciało dzięki zdrowemu jedzeniu wyglądały nienagannie
    - chcę czuć się lekko, a nie ociężale
    - chcę mieć zdrową, smukłą sylwetkę
    -chcę mieć jędrne ciało bez cellulitu
    -chce się pozbyć na zawsze złych nawyków i przekazać je dzieciom
    - chcę mieć więcej energii
    - chcę pokonywać własne słabości ( wykonując np. ciężki trening )
    - chcę mieć dobrą kondycję i wytryzmałosć
    - chcę dostarczać mojemu organizmowi jak najlepszych wartośći odżywczych
    - nie chcę być grubaskiem:D
    - sport mnie relaksuje;)
    - chcę być atrakcyjna;)

    Czy trzeba coś dodawać?:)

    4. Facebook, baner - nie

    OdpowiedzUsuń
  30. 1. Obserwuje,Lubię jako: Alicja/Ala Gruca
    2. Adres email: alicja.gruca@op.pl
    3. Chcę żyć zdrowo ponieważ uważam, że osoby zdrowo się odrzywiające i ćwiczące napewno wyglądają lepiej i mniej chorują, a napewno dłużej żyją!!!
    4. Facebook, baner - Nie

    OdpowiedzUsuń
  31. 1. Obserwuje,Lubię jako: RudaŚka
    2. Adres email: fudasia@interia.pl
    3. Chcę żyć zdrowo ponieważ mój organizm na to zasługuje. To dzięki niemu chodzę, tańczę, widzę, śmieję się. Zawdzięczam mu możliwość spełniania marzeń! Ponieważ jestem zdrowa, czuję, że mogę wszystko! Czuję, że życie stoi przede mną otworem i muszę to umiejętnie wykorzystać. Chcę odwdzięczyć się mojemu ciału i umysłowi za wszystkie możliwości, które przede mną stawia. To dla mnie główna motywacja do jedzenia zdrowo, uprawiania sportu, własnego rozwoju. Robię to dla siebie, nie dla kogoś innego. Robię to, bo Ktoś na górze nieźle się nade mną napracował, żeby to wszystko tak sprawnie działało. Nie mogę teraz tego zmarnować! Dostaliśmy wszyscy od Boga wielki dar, jakim jest życie i uważam, że Jego dzieło trzeba pielęgnować :)
    4. Facebook, baner - FB: Tak (Joanna Ziombell), Banner: TAK (ziombell.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  32. 1. Obserwuje,Lubię jako: Magdalena B
    2. Adres email: lady1307@interia.pl
    3. Chcę żyć zdrowo ponieważ….
    chcę udowodnić ludziom ,że piękne i młode wampiry naprawdę żyją:D (żarcik) Zdrowe życie z pewnością pozwoli mi po prostu dłużej się cieszyć otaczającym mnie światem.
    4. Facebook, - Tak https://www.facebook.com/pages/Ciekawska-Magdalena-blog/493561980719257

    OdpowiedzUsuń
  33. 1.Obserwuje,Lubię jako: Szczypta Magii
    2.Adres email:szczyptamagii@gmail.com
    3.Chcę żyć zdrowo ponieważ… bardzo długo się za to zabieram. Niestety mój organizm już zaczyna to odczuwać zwiększając stopniowo swoja wagę cala co skutkuje bólami stawów :/ Chce żyć zdrowo aby w przyszłości cieszyć się radośnie pełni swojego życia bez zbędnego bólu. Dziek temu będę mogla dać swojej rodzinie cala siebie :)
    4.Facebook, baner - Tak www.szczyptamagii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. 1. Obserwuje,Lubię jako: Basia Synowiec
    2. Adres email: krainakobiet@gmail.com
    3. Chcę żyć zdrowo ponieważ chcę żyć szczęśliwie
    4. baner - www.krainakobiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. 1. Obserwuje,Lubię jako: I am no one / Angelika Walczak
    2. Adres email: awalczak73@wp.pl
    3. Chcę żyć zdrowo ponieważ stosunkowo niedawno zaczęłam swoje życie i nie chciałabym go zmarnować, nie chciałabym żeby przeleciało mi przez palce jak piasek i uleciało w powietrze. Chcę z niego korzystać i być przy tym zdrową, bo zdrowie to dar, o który trzeba dbać i pielęgnować go jak kwiat aby nie usechł, bo wtedy nie wyda owocu, który daje szczęście. Zdrowie jest najważniejsze i nie ważne, gdzie mieszkasz, ile masz pieniędzy i w co się ubierasz, ważne, że jesteś zdrowy, a więc szczęśliwy. Nie musisz mieć wszystkiego bo to zdrowie daje największą radość z życia.
    4. Banner na blogu: lawendowy-kacik.blogspot.com

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. 1.Obserwuje,Lubię jako: Agi Taki
    2.Adres email: agitikka@gmail.com

    3.Chcę żyć zdrowo ponieważ boję sie starości, boję sie trudności w poruszaniu w załatwianiu samodzielnie spraw, boję się widoku mojej twarzy za 70 lat, dlatego chcę i bede żyła zdrowo. Nie tylko dbam o ciało ćwicząc ale również dobrze i racjonalnie się odżywiając. Dbam również o gimnastykę umysłu. Chcę żyć długo w zdrowiu i chcę być długo piękna, radosna i niepomarszczona. Warto żyć!
    4. Facebook, baner - Tak!

    OdpowiedzUsuń
  38. 1. Obserwuje,Lubię jako: Angie, Angelina N.

    2. Adres email: angie-official@o2.pl

    3. Chcę żyć zdrowo ponieważ….
    Hmm.. dużo by wymieniać. O zmianie trybu życia czy odchudzaniu pewnie nie jedna osoba pisała. O chorobie takiej czy innej na pewno też przeczytasz. Moda? Tak, zdrowe odżywianie jest teraz bardzo popularne. Ale czy tylko dla tych powodów mamy dbać o to co jemy, jak spędzamy wolny czas? No nie. Wróćmy kilka lat wcześniej. Nie było fast foodów, ulepszaczy, konserwantów. Wszystko było prosto z pola, naturalne. I ludzie byli zdrowsi. Teraz patrzymy na biedne babcie po 60, 70 lat i są taaakie schorowane. Zdrowy tryb życia, a więc odpowiednia dieta (nie mówię o rezygnacji z przyjemności jak fast food czy słodycze - byle z umiarem), sport - chodzenie po schodach zamiast windy, lekkie ćwiczenia przed TV podczas ulubionego serialu, kosmetyki, w końcu medycyna poszła na przód, a w zdrowym ciele zdrowy duch. To wszystko połączymy razem i w wieku 80, 90 lat będziemy dalej pełni sił. Może nie tak jak teraz mając 20-30 lat, ale na pewno lepiej niż teraz ludzie w wieku 60-70. Większość młodych ludzi mówi "mnie to nie dotyczy" bądź uważają, że na dbanie o zdrowie przyjdzie czas. Przyjdzie czas na diety (bo cukrzyca, cholesterol) czy odrobina sportu (bo nadwaga). Ale ja choć mam już, albo dopiero 20 lat mam zamiar zdrowo się odżywiać, uprawiać sport, aby móc być w pełni funkcjonalną i przykładną dla prawnuków babcią ;)

    4. Facebook, baner - Tak: banner tutaj

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję i lubię jako Katarzyna Kate
    e-mail: panipieguska@interia.pl
    udostępniłam info o konkursie: https://www.facebook.com/katarzyna.kate.9699/posts/1407230092829886


    Chcę żyć zdrowo, ponieważ zdrowia lekceważyć nie wolno...

    Ekologiczny, zdrowy styl życia staje się modny! Nie wierzycie? Ja też nie wierzyłam. Do niedawna taki styl życia wydawał mi się drogi i zabierający przyjemność. Jazda samochodem czy rower? Tłuste frytki czy sałatka z fetą? Zawsze wybierałam to gorsze, choć w moim mniemaniu takie wygodne, takie pyszne. Na efekty nie trzeba długo czekać - gorsza kondycja, (sąsiad pół żartem pół serio kiedyś szepnął A co tak powoli? - wchodząc po schodach w bloku) kilogramów przybywa, i w takiej chwili pojawia się myśl „Czas na zmiany” . No więc rano wskakuję w dresy, ha z jaką łatwością to napisałam! A przecież nieraz niemal rzucam budzikiem jak w sobotę o 6:30 wybija swoją godzinę, potem w półśnie ubieram wspominany już strój sportowy, wątłą ręką naciskam na klamkę i wychodzę. „Miasto jeszcze śpi a ja jak ta głupia biegam w kółko” - nieraz miałam takie myśli, ale potem pełna mobilizacja, żwawy truchcik i jestem w domu! Od razu kieruję się w stronę lodówki? Hmmm, co my tu mamy? Boczek, baleronik, stara mleczna czekolada, ser żółty o niewiadomej dacie ważności… Bez zastanowienia wygrzebuję pełnoziarnisty serek i dosypuję musli - jak zdrowo to zdrowo! Na wieczorny dylemat telewizor czy komputer też znalazłam złoty środek - rower! Do niedawna wróg numer jeden, wolałam jeździć nim sama , bo jadąc z innymi osobami zawsze byłam ostatnia, frustracja totalna i zniechęcenie, ale problemy są po to by je rozwiązywać. Wieczorem dzwonię do mojej przyjaciółki (bardzo wyrozumiałej) i jedziemy w trasę! Miasto nocą z perspektywy rowerzysty - tego nie da się doświadczyć jadąc autem : ) Wracając do domu mam tyle energii, że mogłabym góry przenosić a sen jest sto razy przyjemniejszy. Jeśli chodzi o lekarzy, profilaktykę itd. to staram się nie czekać do ostatniej chwili, wcześniej widząc na swoim ciele coś niepokojącego najpierw przeszukiwałam Internet by tam znaleźć odpowiedz dlaczego i czy mam się martwić, teraz w pierwszej kolejności idę po poradę lekarską. W sprawie alkoholu i papierosków powiem tylko tyle - nigdy mnie do nich nie ciągnęło, więc z tego jestem zadowolona, oczywiście od święta lampka wina jest jak najbardziej ok, ale upitą mnie nie zobaczycie :)



    Chcę żyć zdrowo, bo mam cichą nadzieję na spokojne życie w starości, wśród radośnie biegających wnuków i wspierającej rodziny, chcę dożyć tych chwil i nie rozpamiętywać co mogłam zrobić a czego nie powinnam była.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  42. 1. Obserwuje,Lubię jako: Dziewczynkabezzapalek (rozumie się samo przez się ;D )
    2. Adres email: dziewczynkabezzapalek1@gmail.com
    3. Chcę żyć zdrowo ponieważ… no właśnie dlaczego? Dlaczego coraz więcej osób chce żyć w zgodzie z naturą, jedząc bie certyfikowaną żywnośc oraz używać kosmetyków opartych o naturalne (tylko i wyłącznie) składniki? Skąd trend na eko i bio, który coraz bardziej ogarnia również Polskę? Odpowiem na te pytanie na swoim przykładzie. Kilka lat temu zaczełam interesować się wpływem kosmetyków oraz żywności na zdrowie. Z moich obserwacji wynikało, że jedząc jak do tej pory i nie sprawdzając składów, kiedy "dobiję" do 40 będę wrakiem człowieka, który przynajmniej oszczędzi na prądzie z jednej prostej przyczyny- w nocy od chemii będę świecić. W dodatku nię będę chodzić, ale się kulać, bo moje sawy nie wytrzymają gromadzących się w nich konserwantów, a przez to będę gruba jak stąd do ChRL i nie pozostanie mi nic innego jak kolejna paczka lodów do zjedzenia w samotności. Przed szybką śmiercią jaka nastąpi przez wyniszczenie i otłuszczenie narządów wewnętrznych. Czy tak musiało być? Nie! Dlatego sporzadziłam sobie listę w oparciu o "Internety" składników, których się wystrzegam na 100% i od tej pory zupełnie zrezygnowałam z potraw z wszeliej maści konserwantami, dodatkami typu E, barwnikami, sztucznymi aromatami itd. Od kilku lat nie jem mięsa, które nafaszerowane jest hormonami i wzmacniaczami smaku, skutecznie zastępując je roślinnym białkiem (np. fasolka szparagowa z własnego ogródka). Nie kupuję bezmyślnie kosmetyków i jak wampir czosnku- ja unikam SLS, SLeS, parabenów i innych rakotwórczych składników. Zupełnie zmieniłam swoją dietę, dodałam aktywnośc fizyczną, przez psa mam murowane 3 spacery dziennie (minimalnie) i kontakt z naturą. Czuję przez to, że robię dla siebie coś, co zaprocentuje w przyszłości i namawiam do tego wszystkich ze swojego otoczenia. Dbajcie o siebie, bo to się opłaca. ;)
    4. Facebook, baner wstawię jak tylko znajdę na dziewczynkabezzapalek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodatkowo jako osoba chora na cukrzycę, przez co w grupie ryzyka niektórych chorób i zagrożeń MUSZĘ dbać o zdrowie i być fit (szczupła i aktywna). Dzięki temu za kilka lat będę miała zdrowe dziecko, które nie będzie obarczone genetycznie moimi błędami (których robię już jak najmniej).

      Usuń
  43. Obserwuję jako Ciekawska Beti
    Lubię jako Bernadetta Julia T
    udostępniam tu: https://www.facebook.com/bernadettajulia.t/posts/1406481949574866
    mail: blondbenita@onet.pl


    Chcę żyć zdrowo, ponieważ .....
    Nie mogę otrzymać życia na nowo
    Chcę je więc w pełni wykorzystać
    A nie w kolejce do lekarza wystać
    Czasem się wydaje „Jestem młoda
    i na dbanie czasu mi szkoda”
    To błędne myślenie – bo cenne jest zdrowie
    Babcia, mama, lekarz na pewno ci to powie
    Czasem lekkomyślnie sięgam po fast foody
    Z braku czasu, pomysłu lub po prostu nudy
    Niby wiem jaki wpływ na mnie mają
    Ale czasem młode osoby o zdrowie nie dbają…
    Chciałabym to zmienić, więcej w sport się zaangażować
    I na stare lata chwil przed telewizorem nie żałować
    Ale czasem tak trudno jest się ruszyć z kanapy
    Jak już pilota złapiesz w swoje łapy
    Owoce, warzywa korzystać z nich trzeba!
    Codziennym obowiązkiem niech będą jak pajda chleba
    Papierosy, alkohol czy używki inne
    Biorąc je to my nie one jesteśmy winne
    Bo wybór zdrowej drogi w sumieniu trzeba podjąć
    Naszą przyszłość pod uwagę wziąć
    Chcę żyć zdrowo, by choroby mnie omijały
    I bolesne zastrzyki cierpienia nie dawały
    Jako emerytka być pełna sił i wigoru
    By życie z czasem nie straciło koloru....


    Z drowie – pozwólmy by było najważniejsze!
    D zienna dawka śmiechu – uśmiechajmy się na zdrowie :)
    R acjonalne żywienie + sport = połowa sukcesu
    O bowiązkowo – profilaktyka, całą rodziną badajmy się regularnie
    W ażne by na zdrowy tryb życia popatrzeć z innej perspektywy
    I zobaczyć w nim wiele miłych aspektów, przyjemnych alternatyw
    E fekt? Kosztowanie życia przez o wiele dłuższy czas :)


    Chcę żyć zdrowo by móc kiedyś być dumna z dzieci
    Czas przecież tak szybko leci…
    Jeśli w porę o siebie nie zadbamy
    Z życiem prędko się pożegnamy…

    OdpowiedzUsuń
  44. 1. Obserwuje,Lubię jako: sarinacosmetics
    2. Adres email: ewelina87tt@gmail.com
    3. Chcę żyć zdrowo ponieważ wiem jaką wartością jest życie. Mamy je w końcu tylko jedno. Nie możemy go zmarnować. Ja coraz bardziej chcę dbać o swoje ciało za pomocą naturalnych kosmtyków. Coraz częściej po nie sięgam, bo wiem, że nie mają szkodliwej chemi i nie zaburzają układu hormonalnego. Jednak naturalna pielęgnacja ciała to nie wszystko. W dzisiejszym świecie coraz częściej jest propagowany zdrowy styl życia, czyli brak używek, lepsze odżywianie, stawiamy na ekologiczne rolnictwo. Ja też staram się podążać tym nurtem, bo wiem, że sama przyroda może w pełni zadbac o człowieka - tak, jak dba o zwierzeta. Dlatego staram sie wybierać zdrowe produkty, z których przygotowuję smaczne i pozbawione chemi potrawy dla mojej rodziny. Myślę, że dzięki temu dłużej będziemy mogli cieszyc się zdrowiem. Ważnym aspektem wpływającym na naszą kondycję jest tez sport i wypoczynek na świeżym powietrzu. Nie wolno o tym zapominać. Obojętnie, czy wybieramy aktywny ruch, czy tylko spacer w parku. Ja starm się codziennie wypoczywać aktywnie na zewnątrz, nie tylko kiedy jest ładna pogoda. Musimy przyzwyczaić nasz organizm do różnych warunków atmosferycznych - wtedy bedzie dużo odporniejszy. Tak więc jako mama chcę dac swojej rodzinie zdrowy przykład :) Mam nadzieję, ze moje wysiłki nie pójdą na marne i, że będę mogła dłużej cieszyć się zdrowiem i obecnością moich bliskich, którzy czasem doprowadzają mnie do "białej gorączki", ale cały czas bardzo ich kocham i nie wyobrażam sobie bez nich życia! :)
    4. Facebook, baner - Nie

    OdpowiedzUsuń
  45. Ever wanted to get free YouTube Views?
    Did you know you can get these ON AUTO-PILOT AND TOTALLY FREE by getting an account on Like 4 Like?

    OdpowiedzUsuń