25 lip 2013

Koniec z tłustymi włosami




Dzisiaj mam dla was prawdziwą perełkę. Produkt, który jest tak dobry, ze w końcu skończyły się moje poszukiwania dotyczące szamponu idealnego. Stoi na szczycie listy kosmetyków dotyczących pielęgnacji włosów. Jak już Wam wspominałam mam bardzo przetłuszczające się włosy. Kiedyś oceniałam maseczkę z firmy BingoSpa, która zmniejszała łojotok. Była dobra, ale w porównaniu z zaprezentowanym dzisiaj szamponem jest zdecydowanie słaba.

Dobrze, ale, o jakim produkcie mówię. Zatem prezentuję Wam szampon uzdrowiskowy mineralny zbiosiarką firmy Dr Duda. Producentem jest polska firma, o której powiem szczerze wcześniej nie słyszałam. A szampon trafił w moje ręce poprzez sklepNaturica, który zaproponował mi przetestowanie nowego asortymentu. Dodam, że w kolejce na ocenę czekają rosyjskie odżywki.
Otrzymałam go ponad miesiąc temu, ale przed wystawieniem oceny postanowiłam przetestować kosmetyk przez dłuższy czas.

Zatem stąd te zużyte opakowanie. Swoje przeszło. 


Dobrze, ale przejdźmy do jego właściwości. Powiem tyle, zapuszczam aktualnie włosy i strasznie denerwuje mnie, gdy około godziny 17.00 Są już one całe przetłuszczone jakbym dopiero, co umyła włosy. Tragedia.
Po systematycznym stosowaniu tego szamponu mogę szczerz powiedzieć, że problem znikł. Włosy są świeże przez cały dzień, mało tego, nawet dwa dni. A wierzcie mi biorąc pod uwagę MOJE włosy to prawdziwy cud.

Zawiera on bardzo dużo substancji biologicznie czynnych. Wodę mineralną siarczkowo-siarkowodorową słoną ze źródła „ZUZANNA” Las Winiarski, solankę jodowo-bromkowo-wapniowo-magnezową, olejki eteryczne.

Jak nie trudno zauważyć jednym z podstawowych składników jest biosiarką, która w niezwykle pozytywny sposób oddziałuje na skórę głowy regenerując ją.

Zgodnie z zaleceniami szampon należy stosować 2-3 razy w tygodniu. I tak robię. Jeżeli myję włosy częściej używam innego kosmetyku, ponieważ wiem, że czasami, co za dużo to niezdrowo.
Szampon uzdrowiskowy uważam za najlepsze do tej pory używany przeze mnie produkt do włosów. Polecam go z czystym sumieniem. Bo nie tylko jest dobry, ale i bardzo tani. Kosztuje około 11 zł.
Dodam tylko, ze na opakowaniu producent wspomina, że najlepsze efekty przynosi w połączeniu z odżywką petrosterolu, też za 11 zł. Ja jej jeszcze nie posiadam, ale na dniach zamówię sobie zarówno szampon jak i odżywkę, bo powiem szczerze, nie wyobrażam sobie, że mogłoby go teraz zabraknąć w mojej kosmetyczce.

Zatem jeżeli tak jak ja meczysz się z przetłuszczonymi włosami, masz dość łoju i chcesz się skutecznie pozbyć problemu zaopatrz się w testowany produkt. Gwarantuje, że będziesz zadowolona - KLIK





9 komentarzy:

  1. no zaciekawiłaś mnie tym szamponem :)
    lubie takie niszowe produkty

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak pachnie? Bo dla mnie szampon musi pachnieć i dobrze pienić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach przyjemny, łagodny. a piany jest w sam raz. Nie za dużo, nie za mało.

      Usuń
  3. Wygląda wszystko zachęcająco.. :)
    Również ciekawią mnie takie produkty, które działają.

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda bardzo niepozornie (w sklepie nie zwrociłabym na niego uwagi), ale skoro mówisz że jest taki super to chyba spróbuję, zwłaszcza że niedrogi. Też mam problem z nadmiernym przetłuszczaniem się. W połowie dnia włosy już są oklapnięte, a wieczorem wołają o mycie... a każda nawet najlżejsza odżywka jeszcze to pogłębia. Zobaczę czy to taka rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  5. Poszukuję od dłuższego czasu szamponu dla siebie, może w końcu ten by mi pomógł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam. Stosuję ten szampon od kilku miesięcy i cóż.... Muszę go niestety zmienić. Włosy jak były tłuste tak są dalej :( Zapach - praktycznie bez zapachu, pieni się bardzo mało. Włosy po umyciu są suche i źle się rozczesują. Nie zauważyłam różnicy w porównaniu z innymi "cudownymi" szamponami.

    OdpowiedzUsuń