28 cze 2013

Wyniki Candy

 Hej.

Miło mi poinformować, że do ogłoszonego przez mnie konkursu przystąpiło ponad 70 osób. Dzisiaj zebrałam się i dokonałam podliczenia wszystkich osób, oraz dodatkowych punktów, jakie można było otrzymać za wstawienie na blogu banera lub dodanie informacji o konkursie na portale społecznościowe.


Po podliczeniu wszystkich ważnych losów i przypisaniu ich do konkretnej osoby, wytypowałam liczbę 6.



I miło jest mi niezwykle poinformować, że nagrodę otrzymuje Dbająca. Szczegóły odnośnie tego jak wykorzystać kupon na zakupy w sklepie Naturica o wartosci 100 zł prześlę emailem.

Ponieważ konkurs cieszył się dużym zainteresowaniem na dniach zorganizuje następny - z okazji rozpoczecia wakacji. Mam jednak do Was pytanie? O co chętnie byście powalczyły? Książki, kosmetyki kolorowe, bony na zakupy, czy może mieszanki herbat i innych zdrowych dodatków?

Propozycję zostawcie w komentarz, napewno wezmę je pod uwagę. 
Pozdrawiam.

9 komentarzy:

  1. gratulacje :) wszytko co wymieniałaś będzie fajna nagrodą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bony za zakupy lub mieszanki herbat.

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję, bon na zakupy najfajniejszy bo można wybrać to czego akurat się potrzebuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku! Nie wierze,że mi się tak poszczęściło! :) Dziękuję bardzo bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) Bony są chyba najbardziej uniwersalną nagrodą - każdy wybiera to co lubi :)

    OdpowiedzUsuń