19 kwi 2013

Piękny biust – sposób na jego ujędrnienie





Pamiętacie niedawno pisałam Wam, że testować będę krem, który wpływa na ujędrnienie piersi. Dzisiaj po miesiącu stosowania, gdy opakowanie zostało w ¾ zużyte mogą wypowiedzieć się na temat kuracji na ujędrnienie biustu.

U mnie jędrność biustu spadła o połowę po urodzeniu dziecka. Ostatnio z moją koleżanką śmiałyśmy się, że aby poprawić wygląd biustu należałoby zastosować dwie klamerki i przypiąć je trochę wyżej. Ona rodziła dwa lata temu, ja rok. Problem, jak zatem widać nie znika z czasem. 


Jednak nie tylko ciąża wpływa na pogorszenie staniu piersi. Również odchudzanie i utrata zbędnych kilogramów ma wpływ na to, że biust robi się obwisły i mało apetyczny.

Gdy zatem zaproponowano mi przetestowania kremu na biust bardzo się ucieszyłam. Otrzymałam niepozorne 165 ml opakowanie kremu Beatwell, który zgodnie z opisem miał nie tylko uelastycznić biust, ale i zlikwidować rozstępy na nim.
Drugi z problemów mnie nie dotyczył, jednak moja koleżanka, która ma straszne rozstępy na biuście po codziennym 30-dniowym stosowaniu stwierdziła, że rozstępy się wygładziły i nie są już tak widoczne.






Przejdźmy jednak do moich odczuć. Zatem krem stosowałam każdego dnia rano. Nie wiedziałam nawet ile przyjemności przynosi taki poranny masaż. Wyjaśnijmy jednak jedno. Nie stałam 10 minut przed lustrem, bo nie mam na to czasu, a zaledwie 2-3 minuty do czasu wchłonięcia mikstury. Krem o kolorze cappuccino miał przyjemną konsystencje i zapach. Bardzo mocno nawilżał, zatem pozostałości, które nie wchłaniały się w biust z miłą chęcią rozprowadzałam na ramionach.

Po dwóch tygodniach intensywnego smarowania już zauważyłam poprawę. Biust delikatnie się uniósł, kolejne dwa tygodnie wpłynęły nie tylko na podniesienie, ale i znaczne ujędrnienie piersi.
Wydaje się, jakby były one pełniejsze i nie podlegały tak silnie działaniu grawitacji jak do tej pory. Ponadto subiektywnie stwierdzam, że lekko się powiększyły. Ocenę tę przeprowadziłam po okresie, zatem na pewno nie wpłynęło na nią zatrzymanie wody w organizmie.

Ponadtokrem ten niesamowicie nawilża i poprawia koloryt skóry. Jego cena zaś nie jest wysoka. Za 165 ml zapłacimy zaledwie 34 zł. Będąc ostatnio w drogerii z ciekawości sprawdziłam ceny innych produktów tego typu. W porównaniu z nimi jest on tani.
Niektóre firmy za 100 ml kremu życzą sobie 70 zł. Inne ponad 100 zł.
Warto również dodać, że jest to w pełni naturalny kosmetyk – nie zawiera parabenów, gliceryny, parafiny.

Opakowanie starcza na około 1,5 do 2 miesięcy. Uważam, że jest wydajny.

Jedno jest pewne, po tym jak skończę opakowanie na pewno domówię sobie następne. Na plaży przecież biust jest jedna z podstawowych rzeczy, jakie kobieta prezentuje i chcąc nie chcąc to głownie on przyciąga uwagę mężczyzn.

Zatem sflaczałemu biustowi mówię NIE.

Wszystkim osobom pragnącym poprawić wygląd biustu polecam ten produkt. Można go kupi tu – KLIK.




19 komentarzy:

  1. Mysle, że przede wszystkim trzeba ćwiczyć mięśnie klatki oraz miec dobrze dobrany stanik.
    Kremy to dodatek wpływający tylko na naskórek i dający wrażenie optyczne.
    pozdr
    P.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainteresowałaś mnie tym kremem. Jestem w trakcie odchudzania i to oczywiste, że mój biust jest mniej jędrny niż wcześniej. Zastanawiałam się nad zakupem jakiegoś kosmetyku, ale stwierdziłam, że nie chcę zbyt często stosować czegoś z dużą ilością chemicznych składników. Ten krem jednak wydaje się przyjazny :) Poważnie rozważę jego zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Aha, nie zgodzę się z tym, że biust najbardziej przyciąga uwagę mężczyzn. Z moich obserwacji wynika, że najbardziej zwracają uwagę na nogi :) Pozdrawiam.

      Usuń
    2. ja z kolei widzę, że biust jest u nich na pierwszym miejscu, później pupcia ;)

      Usuń
  4. Również niedawno o nim pisałam - to doskonały kosmetyk!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze, chyba się skuszę...
    Mam zaledwie 20 lat, a po wielokrotnym odchudzaniu mam biust 40 latki :( Ćwiczenia dużo pomogły, ale wciąż szukam czegoś co wspomoże aktywnosć fizyczną...
    Myslę , ze wytropię i przetestuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Artykuł sponsorowany :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po porodzie i karmieniu piersią biust zawsze zmienia swój kształt, to jest wpisane w kobiecą naturę. Krem poprawia kondycję skóry, ale dla utrzymania trwałego efektu istotne są również odpowiednie ćwiczenia. Polecam także naprzemiennie ciepły i zimny prysznic, który także korzystnie wpływa na jędrność biustu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam piękny biust dzięki preparatowi Bust Up, jest to produkt holenderski stworzony na bazie naturalnych wyciągów roślinnych. Moge to potwierdzić, gdyż stosuję go już od dawna i moje piersi nie tracą jędrności i pełnego kształtu, pomimo przekroczenia 40-ki, szczerze polecam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim sprawdzonym sposobem na krągły, jędrny i kuszący biust jest preparat Bust Up, a co też ważne jest też zdrowy, bo zawiera w sobie wyłącznie ekstrakty roślinne, efekt naprawdę świetny, musi to być produkt oryginalny holenderski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na rozstępy to każdy preparat zawierający mocznik dobrze się sprawdza, najlepiej w początkowym stadium gdy są one jeszcze świeże. Fajnie, że krem zadziałał 35 zł to nie majątek więc warto spróbować przed zakupem bardziej zaawansowanych i droższych kosmetyków do pielęgnacji biustu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy to zdjęcia Halle Berry po 2 ciążach? Jak tak to wygląda rewelacyjnie, też tak bym chciała:/ niestety, nie mówiąc już nic o brzuchu, strasznie obwisły mi piersi. Teraz stosuję kremy ujędrniające, ale uważam, że powinnam zacząć już dawno. Krem na który się zdecydowałam to vitalab.pl/465,striagen-b-breast-firming-cream.html fajny, lekki, nie klei się, a skóra faktycznie, jakby była bardziej sprężysta.

    OdpowiedzUsuń
  12. Również piszę o sposobach na piękne piersi oraz jak je powiększyć :) zapraszam może wymienimy się doświadczeniami http://miss--rock.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyznam się bez bicia, że nie stosuje specjalnie dedykowanych kosmetyków do biustu. Stosuję serum ujędrniające firmy BeautyLab i jestem zadowolona. Znasz tą firmę?

    OdpowiedzUsuń
  14. Can a criminal be using your ID? Protect yourself with IdentityForce. Enroll now.

    OdpowiedzUsuń
  15. mój to maternea Krem Ujędrniający Do Biustu, bez alergicznych dodatków z ekstraktem z zielonej mikroalgi, bardzo polecam

    OdpowiedzUsuń
  16. super ze bez parabenów mój tez właśnie a znasz krem do biustu Maternea z ekstraktem z zielonej mikroalgi?

    OdpowiedzUsuń