24 lut 2013

Ćwiczenia z hantlami



Dzisiaj będąc na zakupach postanowiłam zaopatrzyć się w hantle. Ramiona to część ciała, nad która do tej pory pracowałam najmniej, zatem czas to zmienić. Wybrałam ciężarki o wadze 1,5 kg. Na początek nie chcę przesadzić, a z czasem zawsze mogę dokupić sobie cięższe.

Lato zbliża się wielkimi krokami, ale mam jeszcze kilka miesięcy na to, aby moje ramiona prezentowały się idealnie w odkrytej sukience.


Efekty regularnego treningu widać podobno bardzo szybko, zatem dzisiaj zrobię sobie fotkę moich ramion i z czasem pokaże Wam metamorfozę.

Trening należy wykonywać 2-3 razy w tygodniu. Jeżeli nie posiadacie hantli podobno bardzo dobrze sprawdzają się butelki z wodą. Alternatywą są pompki, ale powiem szczerze 1000 razy bardziej wolę hantle. Niżej przedstawiam ciekawe ćwiczenia. Należy je wykonywać bez przerwy.  Nic trudnego, a urozmaicenie treningu zawsze jest miło widziane.




2 komentarze:

  1. mam hantle i ćwiczę regularnie
    rok temu za grosze wręcz kupiłam na allegro ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hantle to jest to :) Uniwersalne narzędzie do ćwiczeń przy odrobinie wiedzy albo fantazji można za ich pomocą zrobić kompletny trening całego ciała. Zdecydowane Tak dla ćwiczeń z hantlami :)

    OdpowiedzUsuń