28 lut 2013

Ćwiczenia z hantlami, a ładny biust




Niedługo minie rok jak urodziłam mojego najukochańszego szkraba. I choć jestem coraz bardziej zadowolona z mojego ciała to jeden jego element ewidentnie mi nie pasuje.

Biust. Nie ma, co się oszukiwać. Jest to jedna z najbardziej zmienionych części ciała. Gdy kobieta zachodzi w ciąże nagle rozmiar miseczki powiększa się dwukrotnie. Ja przed zrobieniem testu ciążowego wiedziałam, że nasze starania przyniosły skutek, bo moje piersi zmieniły się nie do poznania. I tak zostało przez kolejne 9 miesięcy. Później nastał okres karmienia piersią, który trwał 6 miesięcy, a aktualnie piersi są mało sprężyste, obwisłe i absolutnie nie przypominają tych przed ciążą.


Jestem młoda, nie chce, aby moje piersi wiecznie były obwisłe. Warto, zatem popracować i nad tą częścią ciała. Doskonałe efekty przynoszą podobno ćwiczenia z hantlami typu wyrzuty rąk, podnoszenie ich w górę. Świetnie się składa. Popracuję jednocześnie nad ramionami i nad biustem.

Ale to nie wszystko. Zamówiłam również krem do biustu, o którym wiele blogerek pisało bardzo pozytywnie. Wydaje mi się, że połączenie ćwiczeń z kosmetykiem przyniesie efekty. Recenzja kosmetyku na pewno pojawi się za jakiś czas na moim blogu i opiszę, czy zamierzenia przyniosły zapowiadane skutki.

Fotomodelki ( te o normalnych kształtach) po porodzie zawsze prowadzą intensywny trening, który ma wpłynąć na kondycję piersi. Czasami warto wziąć z nich przykład. I nie zapomnieć od pracy nad tą najbardziej kobiecą częścią ciała.



















4 komentarze:

  1. Witam ;) trafiłam tutaj przez przypadek, również prowadzę bloga o podobnej tematyce, więc zapraszam. ;))Totallythin.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. W brew pozorom najlepszy trening dla kobiet na biust , to taki trening którym jara się 99% facetów czyli trening klatki piersiowej. Wyciskanie sztangi na płasko albo hantli tudzież rozpiętki. Te ćwiczenia na pewno poprawią biust czytałem na ten temat wiele artykułów :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne na biust są też pompki. Spróbuj! :) W zależności od tego, jak szeroko rozstawisz ręce, pracują inne mięśnie klatki piersiowej, a najbardziej efektywne (choć w moim mniemaniu najtrudniejsze) są te z rękami rozstawionymi najszerzej. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja od kiedy zaczęłam ćwiczyć, niestety zgubiłam większość biustu, a w zasadzie tłuszcz w nim zawarty(typ budowy-gruszka) i pomimo pompek, rozpiętek i innych takich, on już chyba nie wróci do starej formy. Nie mówię, że to nic nie pomaga, ale na tyle wysiłku, ile włożyłam, to efekt mógłby być lepszy;) Mam nadzieję, że połączenie ćwiczeń i pielęgnacji Tobie pomoże. Mi bardzo pomogły staniki od brafiterki, one naprawdę poprawiają kondycję biustu-nie tylko wizualnie, gdy mamy go na sobie, ale po prostu korygują trwale nasze wymęczone zwykłymi stanikami biusty;)Brafiterka powiedziała mi także, że najlepiej masować biust naturalną oliwką i to najlepiej działa na jego ujędrnienie. Powodzenia;)

    OdpowiedzUsuń