3 sty 2013

Postanowienie noworoczne – chce schudnąć



Witam Was ponownie po długiej przerwie. W okresie świąt postanowiłam odpocząć od prowadzenia bloga, mało tego, dałam upust moim wszystkim zachciankom. Chętnie, zatem podczas wigilii sięgałam po smażoną rybkę, a w okresie świąt po przepyszne ciasta i cukiereczki. Niestety po powrocie do domu okazało się, że każdy czyn ma swoje konsekwencje. Waga skoczyła w górę. Czy mnie to zdziwiło, absolutnie nie. Chciałam odpocząć od diety i odpoczęłam, to był taki chwilowy skok w bok. A co lepiej służy figurze niż postanowienia noworoczne, aby schudnąć? Uważam, że nowy rok, czyli czysta karta to doskonały motywator.


Zatem moim celem jest nie tylko szybkie zrzucenie tych świątecznych kilogramów, ale i dalszy spadek wagi.  Osiągnęłam już wagę sprzed ciąży, mało tego, moja waga dawno już nie pokazywała tak mało, ale chce więcej. Zrzucenie dodatkowych kilogramów mi nie zaszkodzi. Zatem do dzieła.

Jeżeli wasze postanowienia są podobne zapraszam do zabawy – bo odchudzanie nie musi być torturą, ale świetna zabawą.


Jak w każdej walce potrzebujemy jednak sojusznika. Moim największym jest L-karnityna w żelu, o której już kiedyś pisałam w tym miejscu. Dlaczego tak wysoko cenie ten kosmetyk? Stosuje go już od pół roku i powiem szczerze, że nie wiem czy udałoby mi się uzyskać taki efekt, gdyby nie on.

Początkowo smarując się nim czułam niesamowity efekt chłodzący w miejscu, w którym się posmarowałam. Aktualnie, gdy moje mięśnie są już znacznie lepiej rozwinięte takiego zimna nie odczuwam.

W okresie ćwiczeń stosuje go po treningu, w dni, kiedy nie ćwiczę rano i wieczorem.

L-karnityna zawarta w tym kosmetyku wnika w skórę i spala tkankę tłuszczową. Efektu nie sposób nie zauważyć. Skóra jest napięta, fałdy zniknęły. Brzuszek pociążowy, który jest zmorom niejednej młodej mamy staje się odległą przeszłością.
Jeżeli szukacie czegoś skutecznego, co pomoże Wam szybko uzyskać doskonałą sylwetkę to właśnie produkt dla Was.

Znajdziecie go w sklepie Naturica. Polecam.

Na zakończenie jeszcze mała sentencja:
Nieważne, czy urodziłaś dziecko, czy chcesz schudnąć, bo nie podoba ci się twoja figura.

Nowy rok, to doskonały moment.


7 komentarzy:

  1. ja właśnie skończyłam swój koncentrat kofeinowo-cynamonowy i mysle na co go teraz zamienic, i wlasnie wczoraj rozmyslalam nad zakupem tej l-karnityny. Ty stosujesz ja tylko po cwiczeniach, czy tak po prostu w dni bez cwiczen tez? Działa wtedy czy raczej nie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja stosuje go codziennie, w dni kiedy ćwiczę i kiedy nie. Zdecydowanie działa - szczerze go polecam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz racje, nowy rok to doskonały czas aby coś zmienić. Ja także postanowiłam trochę schudnąć. No i zastanowie się nad kupnem l-karnityny. Życzę powodzenia i wytrwałości. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz racje zawsze jest odpowiedni czas żeby zmienić coś w swoim życiu :) A postanowienia noworoczne mogą nas tylko jeszcze bardziej zmotywować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z l-karnityną dwukrotnie próbowałam i ani razu nie widziałam efektów. W końcu poczytałam sobie w internecie co tak na prawdę biorę i dowiedziałam się, że żadne badania nie potwierdziły dobroczynnego działania l-karnityny. W końcu nasz organizm wytwarza jej dziennie tyle ile potrzebujemy a nadmiar jest usuwany..

    OdpowiedzUsuń
  6. nowy rok , lato najlepsze momenty w których występuje wysoka motywacja do schudnięcia.
    od 5 dni się odchudzam i właśnie wstawiłam zdjęcie mojej sylwetki na swojego bloga , zapraszam ciebie na mojego bloga może wspomożesz mnie jakaś ciekawą radę.Pozdrawiam http://perfektbin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. New Diet Taps into Innovative Concept to Help Dieters Lose 20 Pounds in Only 21 Days!

    OdpowiedzUsuń