8 sty 2013

Mam na coś ochotę, ale jestem na diecie



Dzisiaj piszę posta tak naprawdę dla siebie, chciałabym abyście podzieliły się ze mną swoimi sprawdzonymi przekąskami.

Przekąskami, które zdają egzamin, kiedy jesteście na diecie.
Które są przede wszystkim niskokaloryczne, smaczne i nietypowe.

Nie chce, aby na diecie złapała mnie monotonia, a jutro wybieram się na zakupy, zatem najwyższy czas, aby poprosić Was o radę.


A stan „mam na cos ochotę”, ale nie wiem, na co zna na pewno każda osoba. Zarówno ta, która chce zbić wagę jak i ta, która w ogóle nie myśli o odchudzaniu.

Dzisiaj pół dnia chodziłam po domu z myślą – zjadłabym coś. I pomimo usilnych chęci wymyślenia jakiejś smacznej potrawy nic mi nie wyszło. Skończyło się to na tym, że wzięłam jabłko do ręki i zadowoliłam się nim. Ale ciągle czuję niedosyt.
Wiem, wiem. Jest godzina 22.00 i już na pewno nic dzisiaj nie tknę, ale jutro przecież jest nowy dzień i nowe możliwości.

Zatem jeżeli macie jakieś ciekawe pomysły podzielcie się nimi ze mną. Chętnie je wypróbuje.

6 komentarzy:

  1. Nominowałam Cię do Libster Award ;) Jeśli masz ochotę to przyłącz się do zabawy ;)
    http://chocoo-lady.blogspot.com/

    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie będę oryginalna : P-warzywa i owoce, najczęściej w przypadku nagłego głodu jem marchewki, ogórki (świeże), mandarynki, banany, woda+łyżka miodu+cytryna, siemię lniane zalane wrzątkiem, jogurt naturalny z błonnikiem(istny zapychacz żołądka). Gdy jest np 22 i czuję że nie wytrzymam to gotuję sobie jedno jajko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może jakieś zamienniki słodyczy domowe, bo skoro sięgnęłaś po jabłko to do słodkiego Cię "ciągnie"? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jabłka pieczone z cynamonem, orzechy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lepiej "surowe" jabłka z cynamonem.. Pieczone zawierają więcej kalorii :S

      Usuń
  5. też nie mam innych pomysłów jak warzywa, owoce, orzechy hmmm ale czasami jak wypiję szklankę wody z rozpuszczonym magnezem to o dziwo bardzo syci i nie ma się już ochoty na podjadanie :)

    OdpowiedzUsuń