27 sty 2013

Hula hop – efekty i Hoopnotica



Pamiętacie jak kilka dni temu pisałam Wam, że zaczynam przygodę z hula-hop. Dzisiaj mogę napisać, że 30 minutowe treningi faktycznie zmniejszają centymetry w tali. Zniknęły dwa centymetry po prawie tygodniowym treningu. 30 minut nie jest męczące, a talia wygląda coraz lepiej – tylko niestety ciągle lepiej kręcę w prawo niż lewo i widać, że z jednej strony mam większe wcięcie niż z drugiej.


Systematyczne kręcenie doprowadziło do ujawnienia się siniaków. Są wielki i zielone, ale nie przeszkadzają mi w ćwiczeniach. Po treningu zawsze smaruje się l-karnityną, która chłodzi i jednocześnie łagodzi ból wynikający z uderzeń. Dodatkowo kosmetyk ten wpływa na rozbijanie komórek tłuszczowych i modelowanie sylwetki.


Ostatnio poczytałam sobie o treningach Hoopnotica bardzo popularnych w Stanach. Polegają one na ćwiczeniu z hula-hopem przy jednoczesnym tańcu. Ćwiczenia wyglądają świetnie. Tylko trzeba mieć na nie dużo miejsca i nie nadaje się do niego hula-hop z wypustami. Ponieważ posiadam również zwykły postanowiłam dzisiaj spróbować, jak będzie wychodziły mi te ćwiczenia. Na pewno się spocę, ale i będę się świetnie bawić. Podczas takiego godzinnego treningu można spalić od 300 – 600 kcal. To zachęca do pracy. Obejrzyjcie filmik, jak wygląda to w praktyce.



A z ciekawostek napiszę, że w ten sposób ćwiczy min. Beyonce. Zatem, jeżeli chcecie mieć takie ciało to chwyćcie za hula-hop i do dzieła.








13 komentarzy:

  1. Tak szczerze, za Beyonce nie przepadam =] Nie podoba mi się ani z urody ani z figury ani nie lubię jej śpiewu. A co do hula hoop to mam również masażerem i efekty są jak na moje oczekiwania świetne :) Także każdemu polecam.

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcza ale czad!! ta laska z filmiku jest niesamowita! Ja pierwszy raz słysze o takiej metodzie ćwiczen w tańcu z hula hop :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham hula-hop;) to świetnei ćwiczenie, które nigdy sie nie nudzi;) jakiej l-karnityny używasz? ja mam tę pomaranczowa i jestem z niej bardzo zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja stosuje l - karnityne z zielona herbata - mocno chłodzi, ta pomaranczowa tez jest podobno świetna, musze ja wyprobować

      Usuń
  4. Widzialam ostatnio hula hop i chciałam kupić, ale jeszcze nie zapoznałam się z "instrukcją obsługi" :) z Beyonce to tak nei dokońca bo na okładkach w gazecie to jest poddawana retuszowi ... fakt jednak taki, ze jest mega sexy :) Wracajac do kółeczka to czytałam wlasnie że efekt uboczny to siniaki, nie wiem jak efekty ogólnie? Ile cm mniej w talii?

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama zamierzam kupic hula hop nie wiem od jakiego zaczac zwyklego czy z wypustkami :P? Co mi radzisz;)?

    OdpowiedzUsuń
  6. Przymierzałam się do tych ćwiczeń ale najpierw musiałabym wysypać kaszę z koła- ciężkie jest raczej nie polecane do tego typu zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba bym musiałą całe zycie kręcić tym hula hop żeby mieć takie wcięcie;d
    Chętnie wracam na twojego bloga i zapraszam na mojego , mam nadzieje że będziesz wspierała mnie w moim odchudzaniu , blog nie tylko o odchudzaniu !:)
    http://perfektbin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. hej. trafiłam tu przypadkiem i jakoś zostałam na tyle, że zamiast pracować dzisiaj to Przeczytałam Cię od początku :) obym spamietała choć połowę tego, czego się dzisiaj dowiedziałam z bloga. zamierzam pozostać tu na dłużej, więc pozdrawiam :)
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja Mam Zwykłe Hula Hop, Bez Wypustek. Sądzisz, Że Też Mogę Liczyc Na Dobre Efekty Jak Ty Z Hula Hop Z Wypustkami? Chyba Trochę Dłużej Będę Musiała Na Nie Czekać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak masz zwykłe to jeszcze lepiej - bo nie musisz ograniczać treningu tylko do brzucha i ud - możesz ćwiczyć ramiona, ręce - każdą partię - a efekty pojawią sie szybciej niz myślisz

      Usuń
  10. szczerze mówiąc l-karnityną smaruj się przed treningiem, bo właśnie pomaga ona w spalaniu tłuszczu w trakcie ćwiczeń.

    OdpowiedzUsuń
  11. pamiętaj że Twoja idolka jest też człowiekiem nie pozwoli żeby jej zdjęcia leciały bez retuszu a odchudzanie gwiazd to normalny zabieg dążenie do pięknej sylwetki masz słuszne (chociaż nie należy z tym przesadzać) ważne są mięśnie nie tracenie kilogramów.

    http://i.pinger.pl/pgr476/437633c500085af549986803/bey.jpg

    OdpowiedzUsuń