6 gru 2012

Co kolor Twoich włosów mówi o twoim zdrowiu


Kolor włosów jest pierwszą najbardziej dostrzegalną cechą każdej osoby. Każda z nas poświęca im bardzo dużo uwagi. Chcemy, aby były zdrowe, lśniące i miłe w dotyku. Włosy nie tylko zdobią naszą twarz, mogą również sugerować, na jakie choroby jesteśmy podatni.

Jeśli jesteś blondynką....



Zwróć uwagę, aby przede wszystkim dostarczać z pożywieniem wszystkich składników odżywczych, które wpływają na poprawę wzroku. Jak udowodniony kobiety o blond włosach częściej cierpią na wadę wzroku. Postaraj się, zatem, aby w twoim menu nie zabrakło zielonych warzyw bogatych w luteinę, która chroni twoje oczy. Polub groszek, szpinak, sałatę.

Oczywiście blondynki podatne są również w dużo większym stopni na raka skóry. Dlatego zaleca się, aby osoby o jasnej karnacji nie narażały się na zbyt długie działanie promieni słonecznych. Zimą problem jest dużo mniejszy niż latem.

Jeśli jesteś brunetką...

Narażona jesteś na wypadanie włosów. Ciemne pasma są dużo słabsze niż blond. Dieta, zatem powinna być obfita w żelazo, które wzmacnia włosy. Nie zaczynaj śniadania bez miseczki owsianki.

Ponadto brunetki są bardziej narażone na uzależnienie od nikotyny. Jeżeli nie możesz zerwać z nałogiem, a nie chcesz całkowicie wyniszczyć organizmu zadbaj o wątrobę. W twojej diecie musi się znaleźć dużo witaminy C, łatwą ją znaleźć w pomarańczach i mandarynkach, na które aktualnie jest sezon.

Jeżeli jesteś ruda...
Uważaj na Parkinsona. Osoby o tym kolorze włosów narażone są w 90% bardziej niż brunetki i blondynki. Dlaczego? Jak tłumaczą naukowcy ze względu na ten sam gen mutacji, który wpływa a kolor włosów. Aby uniknąć choroby, należy dbać o to, aby w diecie nie zabrakło kwasu foliowego. 









7 komentarzy:

  1. oddawać mi moje długie włosy:(:(:(

    OdpowiedzUsuń
  2. coś w tym jest, ja jestem blondynką i wadę wzroku mam;/

    OdpowiedzUsuń
  3. jestę blondynką i krótko widzę :p

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiedziałam, że kolor włosów ma związek ze zdrowiem

    OdpowiedzUsuń
  5. Want to watch live sex cams? You won't forget BongaCams.

    OdpowiedzUsuń
  6. New Diet Taps into Pioneering Idea to Help Dieters Get Rid Of 15 Pounds within Just 21 Days!

    OdpowiedzUsuń