6 lis 2012

Slimette – efekty stosowania.



Przetestowałam. Stosowałam Slimette przez okres miesiąca. Teraz podzielę się z Wami moimi spostrzeżeniami.

Slimette działa niezwykle pobudzająco. Przez pierwsze dwa tygodnie stosowania non stop miałam niespożyte dawki energii. Mogłam zajmować się dzieckiem, z przyjemnością ćwiczyłam, żadne zadanie nie było dla mnie za trudne. Dziennie łykałam dwie kapsułki. Z czasem zauważyłam, że mój organizm zaczyna się przyzwyczajać do produktu, jednakże rozwiązaniem w takim wypadku byłoby zwiększenie ilości spożywanych kapsułek do trzech. Przypominam, że maksymalna dzienna porcja to 4 kapsułki.


W początkowym okresie nie jadłam również słodyczy. Nie ciągnęło mnie, ponieważ czułam, jakbym miała ciągle podwyższony poziom cukru we krwi, jak po zjedzeniu, co najmniej dwóch batoników.

Później, gdy reakcja uderzeniowa minęła sięgnęłam od czasu do czasu po coś słodkiego, ale ilość pustych kalorii, które spożywałam była zdecydowanie mniejsza.

Dzięki suplementowi diety Slimette, ćwiczeniom i zmniejszonemu łakomstwu na słodycze schudłam 3 kg.

Jak jednak powie niejedna osoba nie waga się liczy, a centymetr.

Zatem w pasie zrzuciłam 6cm, zaś w biodrach 5 cm.

Pamiętajcie jednak, że intensywnie ćwiczyłam min. 6 Weidera i efekt ten jest wynikiem mojej ciężkiej pracy.
Wątpię, aby osoby, które nie podejmą ćwiczeń zrzuciły niechciane kilogramy i centymetry pod wpływem samego łykania kapsułek.

Jeżeli jednak faktycznie chcesz zawalczyć o siebie, nie boisz się ciężkiej pracy nad sobą, a potrzebujesz jedynie wspomagacza, który ułatwi ci osiągnięcie wymarzonej sylwetki to ten produkt jest dla Ciebie.

Za możliwość przetestowania produktu dziękuje vitalab.pl

7 komentarzy:

  1. Też testowałam i też mam pozytywne odczucia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się wydaje, że takie suplementy to zwykłe placebo.

    OdpowiedzUsuń
  3. też mamy wkrótce otrzymać Slimette, ciekawe jak się u mnie sprawdzą :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie schudłam, ale w zasadzie spodziewałam się utrzymania wagi, więc jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę testować jestem ciekawa jak będzie dodawac powera! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A6W nie ma działania "odchudzającego" więc to raczej nie to również odpowiada za spadek wagi ;) Co innego coś bardziej intensywnego...

    OdpowiedzUsuń
  7. New Diet Taps into Revolutionary Plan to Help Dieters Lose 20 Pounds in Just 21 Days!

    OdpowiedzUsuń