7 lis 2012

Aerobik wodny



Każda z nas wykonuje aerobik. Ale ile osób zdecydowało się na aerobik wodny? Niewiele, prawda. A szkoda. Bo jest on naprawdę fajna alternatywą. Aktualnie łatwo znaleźć ofertę na wodny aerobik. Wystarczy jedynie poszukać. Ćwiczenia te stały się bardzo popularne nie bez powodu.
Nawet osoby bardzo otyłe mogą wykonywać złożone ćwiczenia bez konsekwencji w stylu ból mięśni czy stawów.

 
Ponadto dzięki naporowi wody spala się podczas sesji 30-40 minutowej dużo więcej kalorii. Dla porównania zwykły step spala około 135 kcal w ciągu 30 minut. Jeżeli zaś te samo ćwiczenie wykonamy w wodzie stracimy 264 kcal. To ponad 100 kcal więcej.
W trakcie tych ćwiczeń łatwo zaangażować wszystkie grupy mięśni. Stanowią one ponadto doskonałą zabawę.
Efekty odchudzania widać dużo szybciej, niż trenując na powierzchni. Stosując dodatkowo odpowiednia dietę można tracić nawet dwa kilogramy dziennie.
To wystarczająca zachęta, aby pomyśleć na poważnie o wodnym aerobiku.











3 komentarze:

  1. kiedys chociaż raz tego spróboje.
    kieys szłam się zapisac a niemiła pani powiedziała " ale w tych zacjeciach uczestnicza seniorzy" pomimo że nie było ograniczeń wieku ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa sprawa, ale ja chyba jednak wolę tradycyjne pływanie w tę i nazad:)

    OdpowiedzUsuń
  3. New Diet Taps into Innovative Plan to Help Dieters LOSE 12-23 Pounds in Only 21 Days!

    OdpowiedzUsuń