17 paź 2012

Yerba Mate – pobudza, odchudza, pomaga


Niedawno spotkałam się z moją dobrą koleżanką. Ona podobnie jak ja niedawno urodziła dziecko. I o ile mojego synka można nazwać spokojnym niemowlakiem, o tyle jej mała daje jej ostro popalić. Dziewczyna nie śpi po nocach, w dzień słucha ciągle płaczu dziecka. Jak pytam się, jakim cudem to wszystko wytrzymuje i ma jeszcze siłę odpowiada – „Piję Yerba Mate."




Nie powiem, słyszałam wiele dobrego o tej herbacie, kiedyś ja nawet próbowałam, ale nigdy nie zagościła na stałe do mojego menu.


A to chyba błąd, bo Yerba Mate ma mnóstwo pozytywnych właściwości.



JEST BOGATA W PRZECIWUTLENIACZE



Dużo bogatsza od zielonej herbaty. Ma ponad 90% więcej przeciwutleniaczy niż ona. Dzięki nim spowalnia oznaki starzenia się, zapobiega nowotworom i oczyszcza krew. Pomaga ponadto w walce ze stresem i bezsennością.



ZWIĘKSZA MOŻLIWOŚĆ KONCENTRACJI



Yerba mate zawiera w swoim składzie tak dużo składników mineralnych, witamin i przeciwutleniaczy, że w znaczny sposób poprawia jasność umysłu. Mało tego, w porównaniu do napoi zawierających kofeinę nie powoduje żadnych skutków ubocznych typu bóle głowy, bóle brzucha.



ZWIĘKSZA WYTRZYMAŁOŚĆ FIZYCZNĄ



Składniki zawarte w Yerba Mate wpływają na metabolizm. Organizm zaczyna efektywniej wykorzystywać węglowodany, czyli jest w stanie wykorzystać więcej energii dostarczonej z pokarmu. Systematyczne picie yerba mate doprowadza do szybszego spalania kalorii.



POMAGA W TRAWIENIU



Rdzenni mieszkańcy Ameryki Południowej od lat stosują yerba mate na dolegliwości trawienne. Yerba Mate powoduje zwiększenie produkcji żółci i kwasów żołądkowych. Ponadto eliminuje bakterie żołądkowe, które są przyczyna nieświeżego oddechu.



ODCHUDZA



Ogranicza apetyt dzięki właściwościom pobudzającym. Na podobnej zasadzie działa wiele produktów odchudzających. Ponadto regularne jej picie jak pisałam powyżej przyśpiesza przemianę materii, zatem kilogramy odchodzą samoistnie.



POZYTYWNIE ODDZIAŁUJE NA UKŁAD KRĄŻENIA



Systematyczne jej picie zapobiega odkładaniu się tłuszczu w tętnicach, zatem zmniejsza prawdopodobieństwo wytępienia udarów i zawałów.

Zapobiega również miażdżycy.



Zatem nie pozostaje mi nic innego jak iść do sklepu i zaopatrzyć się w Yerba Mate. O swoich zakupach i odczuciach po jej spożyciu na pewno napisze w kolejnych postach. A Wy pijecie yerba mate?



4 komentarze:

  1. Piłam kilka razy, czy mnie zachwyciła? Niezbyt. To jak z czerwoną herbatą.. No, ale jak komuś pomaga, to czemu ma jej nie pić? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam yerbę-zarówno za smak jak i za to że pomaga mi przetrwać nocną naukę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest rewelacyjna -ja mieszam 2 i dodaje miodu zeby slodka byla -czuje sie dziwnie po niej po pije ja dopiero 2dzien ale pozytywnie :)mam nadzieje,ze spelni moje oczekiwania

    OdpowiedzUsuń
  4. pije 2dzień yerbe union bio jest super po nocy juz sa ekty,nie jestem spuchnieta luzny brzuch ,jestem pełna wiary ze pomoze mi na moje dolegliwosci i chorobe którą jest niedoczynnosc tarczycy typ hashimoto pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń