5 paź 2012

Powiedz mi, jaką pijesz kawę, a powiem ci, jakie stanowisko będziesz zajmować.

Chcesz być człowiekiem sukcesu? 
Jeśli tak, to już dzisiaj przyzwyczaj się do smaku mocnego espresso. 
 To właśnie ten typ kawy piją osoby najwyżej postawione w każdej firmie.


Ludzie o największych ambicjach, mający najwyższe i najlepiej opłacalne posady wybierają klasyczne espresso, ewentualnie macchiato.



Mniej ambitne osoby piją latte i cappuccino.


Najgorsze jednak stanowiska zajmują osoby wybierające herbatę. 

Jeżeli zatem jesteś kawoszem zaliczasz się do grona ludzi sukcesu.

A wy jakie kawy pijecie? Osobiście uwielbiam latte. Zatem wychodzi, że jestem średnio ambitna:)






2 komentarze:

  1. heh:)
    Moja jest czarna i bez dodatków. Ale nie takla mała i nie mocna:) Więc pewnie jestem gdzieś w środku peletonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na co dzień piję zwykłą sypaną, z mlekiem i cukrem(oczywiście).
    I chyba jestem mało ambitna, bo capuccino i latte też lubię:)

    OdpowiedzUsuń