25 paź 2012

Naturalny napój izotoniczny – Coco woda z kokosa z ananasem i acerolą



 O tym jak ważne jest spożywanie napoi izotonicznych w trakcie ćwiczeń pisałam tu.

Dzisiaj chcę Wam zaproponować naturalny napój izotoniczny. Przez przypadek trafiłam na niego w jednym ze sklepów z żywnością ekologiczną. Reklamowany jest, jako produkt pozyskany z upraw ekologicznych.


Nazwa: Coco woda z kokosa z ananasem i acerolą
Importer: Vivalife Sp. z o.o., ul. Grodziska 170, Stara Wieś, 05-830 Nadarzyn
Cena: około 11 zł
Objętość: 500 ml
Ocena: 5/6

W pełni naturalny napój izotoczny. Nie jest dosładzany, nie zawiera żadnych barwników czy konserwantów.  W składzie można znaleźć jedynie – sok z młodego orzecha kokosowego, sok z ananasa oraz puree z aceroli. Węglowodany znajdujące się w produkcie są pochodzenia naturalnego. Ponadto wyrób ten jest źródłem – magnezu, potasu, witaminy B2 oraz witaminy C.

W smaku nie przypomina do tej pory pitych przeze mnie napojów kokosowych. Jest bardziej kwaśny, bo niedosładzany. Oprócz tego łatwo wyczuć w nim nutę ananasa. Jako alternatywa dla sztucznych napoi izotonicznych sprawdza się doskonale. Brak chemii, czyta przyjemność płynąca z natury. Szkoda tylko, że cena jest dwa razy wyższa niż innych napoi izotonicznych. Niejedna osobę może to zniechęcić.







4 komentarze:

  1. Jest przepyszny! Piłam i zakochałam się :) Z bananem też jest smaczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe,jednak u mnie w mieście nie ma gdzie tego kupić, tylko zakupy przez internet mi pozostają.

    OdpowiedzUsuń