1 paź 2012

7 porad dotyczących skutecznego odchudzania


  1.    Pragnienie, aby schudnąć musi przyjść od Ciebie. Jeżeli odchudzasz się, ponieważ Twoja mama, chłopak, mąż uważa, że jesteś za gruba, czyli zadowalasz kogoś innego, nie siebie, to prawdopodobnie ci się nie powiedzie. Również nie korzystaj z diet, które pomogły innym osobom. Koleżanka schudła 5 kg ponieważ zrezygnowała z ziemniaków, ale ty nie wyobrażasz sobie obiadu bez nich? Zatem to nie jest metoda dla ciebie. Musisz wypracować swój własny system.

2.    Nie obwiniaj się, jeśli nie jesteś doskonała. Jeśli przez 5 dni walczysz z własnym obżarstwem, a 6 dnia pozwalasz sobie na więcej niż zwykle to nie znaczy, że już zrezygnowałaś z diety.  Przyjmij, że dokonałaś złego wyboru, i nie powinnaś tak robić, ale nie pozwól, żeby ta sytuacja zniechęciła cię do dalszej walki.  Tak samo z ćwiczeniami.  Pominięcie kilku treningów nie oznacza, że ​​nie można wrócić na tor. Utrata wagi wiąże się po prostu z  dokonywaniem właściwych wyborów częściej niż złych.




 3.    Unikaj  sytuacji, które doprowadzają do łamanie ustalonych przez ciebie zasad żywieniowych, innymi słowy trzymaj się diety. I nie mówię tu o sytuacjach typu ślub, urodziny czy imieniny kogoś bliskiego. Chodzi mi bardziej o sytuacje codzienne. Przerwa na kawę w pracy, spotkanie z mamą przy ciastu. To wtedy najbardziej korci, aby podjeść coś niezdrowego. Spróbuj ten czas wykorzystać w inny sposób. Jak jest taka możliwość wyjdź na chwile z biura i przejdź się, a na spotkanie z mamą kup owoce, nie słodycze.


4.    Otaczaj się ludźmi, którzy wspierają swoje wysiłki w diecie. Nawet nasi dobrzy przyjaciele mogą świadomie lub nieświadomie sabotażowa nasze próby odchudzania się.  Spędzaj czas z tymi ludzi, którzy nie będą Ciebie naciskać, abyś zjadła coś niezdrowego.

5.    Nagradzaj się. Po każdych zrzuconych 3 kilogramach kup sobie książkę, płytę lub jakiś ciuch. To motywuje.



6.    Pozbądź się wszystkiego, co niezdrowe. Wyrzuć z domu chipsy i słodycze. W zamian za to możesz pozwolić sobie na kakao bez dodatku cukru, jogurt, popcorn.

 7.    Ustawiaj sobie małe cele. Wiesz, że chcesz schudnąć 15 kg. Okay. Ale ważniejsze jest to , ile chcesz schudnąć w tydzień. Załóżmy 1,5 kg. Do tego dąż. Aby co tydzień chudnąć tyle. A pierwotny cel zrealizuje się szybciej niż myślisz.

3 komentarze:

  1. Z wyrzuceniem tych wszystkich niezdrowych rzeczy będę miała niemały problem, gdyż mój tata zawsze jak jest na zakupach to kupi coś takiego, że nie można się oprzec.

    OdpowiedzUsuń
  2. 1,5 kg na tydzień to za dużo..najbezpieczniej/najzdrowiej jest chudnąć ok. 4 kg na miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
  3. New Diet Taps into Pioneering Plan to Help Dieters Lose 23 Pounds in Only 21 Days!

    OdpowiedzUsuń