20 wrz 2012

O kremach na zmarszczki inaczej...


Wiem, że wiele osób dotyka problem zmarszczek na twarzy. Tragedią jest, gdy młoda dziewczyna przez zmarszczki mimiczne wygląda 5 lat starzej. Nieodpowiednia pielęgnacja skóry niestety do tego prowadzi. Sama zapewne równi zacznę niedługo zaopatrywać się w kosmetyki przeciwzmarszczkowe. 



Niedawno szukałam fajnego kremu na zmarszczki dla mamy. Poszłam do drogerii i pani, która miała mi pomóc w dokonaniu zakupu zaoferowała mi produkt za 200 zł. Nieziemsko go chwaliła. I powiem, że już miała się zgodzić i go kupić, ale nagle rozpłakało się dziecko i z zakupów wyszły nici. I wiecie, co? I dobrze.

Po powrocie do domu chciałam przeczytać recenzje na temat tego kremu, opinie innych osób. Szukając informacji o zmarszczkach trafiłam na 


Z ciekawości przejrzałam go i zapisałam się na kurs.


Po chwili otrzymałam raport, napisany przez dziewczynę, która tym zagadnieniem bardzo się interesuje. Przeczytałam go i włosy na głowie mi się zjeżyły, co może znaleźć się w tego typu kosmetykach.
Dobrze, że bloggerka opisała wszystko prostym językiem, bo inaczej nic by do mnie nie dotarło z tej wiedzy fachowej.

Okazało się, że niektóre składniki, dodawane do kosmetyków na zmarszczki bardziej szkodzą niż pomagają. Jakie to składniki?? Jest ich sporo.


Teraz na spokojnie będę mogła przeanalizować skład kremu, który miałam ochotę kupić i okaże się czy nie ma w nim jakiegoś paskudztwa.




Z raportu wynika ponadto, że producentom nie zależy na tym, aby nam konsumentom dać jak najlepszy wyrób. W większości przypadków liczy się to, aby wyprodukować kosmetyk po jak najniższej cenie, a sprzedać po jak najwyższej.

Szkoda słów na takie praktyki.

1 komentarz:

  1. Niestety, większość kosmetyków to po prostu buble, które kosztują krocie a nie przynoszą żadnych efektów. Ja mogę polecić zabiegi z kwasem hialuronowym. Zmarszczki powstają w wyniku zmniejszenia się ilości owego w kwasu w skórze. Dlatego warto go uzupełniać poprzez jego podskórne iniekcje - od razu po zabiegu skóra staje się nawilżona, bardziej elastyczna, a zmarszczki zredukowane - świetna sprawa.

    OdpowiedzUsuń