28 wrz 2012

Bielizna wyszczuplająca czyli jak szybko osiagnąć talie osy


Cudowny trik, kiedy nie ma się tali osy, a chce się ładnie prezentować. Dieta, ćwiczenia, odchudzanie. Wszystko to jest ważne. Ale jeżeli przed nami jeszcze tygodnie, aby osiągnąć wymarzoną sylwetkę, a czeka nas ważne spotkanie, randka, impreza rodzinna to może być to doskonałe rozwiązanie.

W Polsce kobiety nie używają bielizny wyszczuplającej. Łatwo to zauważyć. Paniom o bardziej wydatnych kształtach tłuszczyk wylewa się spod zwykłej bielizny. Jeżeli jest jeszcze ona źle dobrana, to tworzą się nieapetyczne fałdki i boczki.


Każda z nas chciałaby mieć figurę gwiazd filmowych. Tylko mało, która z nas zdaje sobie sprawę, że one zawsze na czerwonym dywanie mają na sobie bieliznę wyszczuplającą. Zdarza się nawet, że zakładają nie jedną jej warstwę, a kilka.



Przed ciążą nigdy nie używałam bielizny wyszczuplającej, po ciąży jednak szybko zakupiłam sobie odpowiednią. Idealny sposób, aby zakryć niedoskonałości figury. Zdziwiłam się, gdy pierwszy raz ja zakładałam. Stwierdziłam, że pomimo prawidłowo dobranego rozmiaru prędzej w nią wciśnie się moje dziecko niż ja. Ale po 10 minutach walki zapięłam ostatni suwak. Efekt był powalający. 

Sylwetka wyprostowana, talia jak marzenie, boczki zniknęły.
Do tego wygodna. Przewiewna. Bzdurą jest, że w bieliźnie wyszczuplającej nie można się ruszać. Odpowiednio dobrana daje same plusy. 

W ten weekend przede mną kolejna impreza, zatem aby wyglądać jeszcze lepiej niż normalnie na pewno ją założę. 

3 komentarze:

  1. slyszalam o bieliznie wyszczuplajacej i jestem jak najbardziej za :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie taka bielizna wydaje się być w pewnym sensie oszustwem.. No ale, jeśli ktoś dzięki temu poczuje się pewniej lepiej to czemu nie..

    OdpowiedzUsuń
  3. New Diet Taps into Pioneering Idea to Help Dieters Get Rid Of 12-23 Pounds within Just 21 Days!

    OdpowiedzUsuń