9 sie 2012

Jak w jeden dzień straciłam kilogram – czyli ciąg dalszy diety owocowej


Wczoraj dzielnie walczyłam ze sobą, aby nie wziąć do ust nic innego jak tylko owoce. Udało się. W moim menu znalazły się winogrona, banany, mango, arbuz, suszone śliwki oraz migdały. Ogólnie odczuwałam lekki głód, szczególnie w porze obiadowej, ale porządna garść migdałów pomogła mi go pokonać. 


Myślałam, że dieta owocowa doprowadzi do tego, że będę czuć się lekko i przyjemnie. Nic bardziej mylnego. Wieczorem wzdęło mnie tak bardzo, że z zaskoczeniem podziwiałam swój brzuch. Wyglądałam jak w 4 miesiącu ciąży. Nie muszę dodawać, że czułam się strasznie niekomfortowo. Rano obudziłam się jednak z płaskim brzuchem i uczuciem ssania w żołądku. 




Jakkolwiek innym negatywnym aspektem diety był ból głowy, który towarzyszy mi od świtu. Nie wiem do końca, czy był on spowodowany dietą owocową, ale był bardzo uciążliwy. Teraz już minął, bez środków przeciwbólowych, zatem mogę funkcjonować normalnie.


Przed śniadaniem postanowiłam sprawdzić, czy faktycznie dieta ta doprowadza do tak szybkiego spadku wagi. I faktycznie po wejściu na wagę zobaczyłam równo kilogram mniej. Oczywiste jest, że straciłam głównie wodę, a nie tkankę tłuszczową, ale i tak czuje się teraz lżejsza. Ciekawe jaki wynik pojawi się jutro na wadze. I jak szybko te stracony kilogram wróci do mnie. Nie ma co się oszukiwać, na pewno nastąpi to bardzo szybko. Tym bardziej, że w sobotę czeka mnie duża impreza, na której na pewno nie będzie brakować jedzenia.


Dieta ta ma jeden szczególny plus. Jest naprawdę smaczna. Zastanawiam się czy nie zmienić swojego menu i każdego dnia nie zaczynać od owocowego śniadania. Jest ono bardzo sycące. Dzisiaj zaserwowałam sobie garść migdałów, 5 suszonych śliwek i owoc granatu. 


Pysznie i zdrowo. Na obiad mam jabłko, gruszkę i arbuza. Tu już będzie gorzej, bo najchętniej zjadłabym kawałek smacznego mięska.


5 komentarzy:

  1. Ja niestety nie cierpię diet-cudów.
    One są ok jak ktoś po zakończeniu super się pilnuje.

    Fakt faktem, że jest pyszna i można ją traktować jako urozmaicenie zdrowego trybu życia.

    Kurczę... właściwie trochę mnie przekonałaś ;*

    Oby spadło jak najwięcej :* buźka

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam - ja nie dałabym rady przez cały dzień nie jeść nic innego poza owocami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jest tak złe jak się wydaje, ale dłużej niż dwa dni takiej diety nie pociągnę

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam owoce,i warzywa,myślę,że dla naszego organizmu potrzebne są tylko zdrowe i ekologiczne pochodzące z upraw warzywa i owoce.Chetnie je jem,nie lubię za to mięsa,więc mogę śmiało powiedzieć,że da się wyżyć na samych warzywach i owocach,dlatego jestem wegetarianką.Zapraszam do mnie:dorotadz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. New Diet Taps into Pioneering Plan to Help Dieters Lose 15 Pounds in Just 21 Days!

    OdpowiedzUsuń