10 sie 2012

Dieta owocowa – efekty


Dwa dni temu zastanawiałam się ile będzie u mnie trwać dieta owocowa. Zakładałam, że dwa, trzy dni w zależności od samopoczucia. Dzisiaj już wiem, że po dwóch dniach nie mam zamiaru jej dalej kontynuować nawet o jeden dzień. Główną przyczyną jej zaprzestania są bóle głowy.


Krótkie podsumowanie efektów diety owocowej – jej plusy i minusy

Negatywne aspekty:
  •   wzdęcia – zarówno podczas pierwszego jak i drugiego dnia diet
  •  ból głowy – niestety potwierdziło się, że dieta ta wywołuje bóle głowy, bynajmniej umnie, nie były one silne, aczkolwiek, kto lubi jak boli go głowy
  •  uczucie głodu – pomimo najlepszych chęci nie jestem wstanie najeść się owocami. Owocowe śniadanie jeszcze mogę znieść, ale obiad zdecydowanie nie. Brakowało mi białka i byłam najzwyczajniej w świecie głodna.
Zdecydowane plusy:
  • utrata wagi – w ciągu dwóch dni straciłam 1,5 kg. Podkreślam nie jest to strata długoterminowa, aczkolwiek powoduje ona fajne uczucie lekkości 
  •   więcej energii – ta duża dawka witamin i minerałów dała mi niezłego „kopa”, dieta ta pomogła mi doładować akumulatory,
  •  oczyszczenie – zdecydowanie oczyściła mój organizm, podczas tej diety bardzo często korzysta się z toalety, tak działają owoce

-       
Wypróbowałam już dietę owocową, na pewno pomimo minusów nieraz do niej wrócę, może w przyszłości nie będą towarzyszyły jej bóle głowy. Zastanawiam się jak zadziałałaby dieta oparta na samych warzywach. Może byłaby lepszą alternatywą, ponieważ warzywa są bardziej sycące. Ziemniaki, marchewka, brokuł, kalafior. Brzmi pysznie. Choć o owocach też myślałam, że będzie to sama przyjemność.  

8 komentarzy:

  1. Nie dziwię się, że byłaś głodna, łatwiej się najeść warzywami niż owocami;) Oczyszczenie to dobra perspektywa, ale ten głód...;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety zawsze muszą być jakieś minusy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja raz zaplanowałam jednodniową dietę oczyszczającą..też same owoce..w ciągu dnia nie było tak źle, ale po 23 godzinie tak było mi już słabo i niedobrze,że nie mogłam usnąć i zjadłam 2 kanapki;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic nie przychodzi w życiu łatwo, a dieta oczyszczająca ma swoje plusy, ale i utrudnia zycie

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm, fajnie wygląda. Myślę, że od poniedziałku, zacznę ją stosować.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja odchudzał się 3 dni na tej diecie i schudłam 5 kg. Super dieta polecam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie stosowałam diety owocowej choć czasem zdarzy mi się dzień spędzony na samych owocach. Generalnie nie potrzebuje tego typu diet bo odchudzać się za bardzo nie powinnam. Nie borykałam się nigdy z bólem głowy po takim dniu owocowym ale to kwestia indywidualna.

    OdpowiedzUsuń
  8. New Diet Taps into Pioneering Concept to Help Dieters LOSE 15 Pounds within Only 21 Days!

    OdpowiedzUsuń