9 lip 2012

Jak szybko schudnąć po ciąży?


Okres, kiedy byłam w ciąży minął bardzo szybko. Te dziewięć z jednej strony cudownych, z drugiej ciężkich miesięcy mam już za sobą, a parę dni temu mój synek skończył trzy miesiące. I właśnie w te jego cząstkowe urodzinki weszłam na wagę i zobaczyłam na niej wynik, który bardzo mnie ucieszył.


 Ważę tyle ile przed ciążą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 Czy było ciężko wrócić do swojej normalnej wagi? Zdecydowanie TAK. Jednak fakt, że zrobiłam to w trzy miesiące bardzo mnie cieszy. Szybko schudłam. Wystarczy wejść na jakiekolwiek forum, aby przekonać się jak wiele dziewczyn męczy się ze zrzuceniem ciążowych kilogramów. Niektóre z nich wracają do formy dopiero po roku lub dwóch. U mnie było inaczej. Postanowiłam, zatem zdradzić sekret dotyczący tego, 


Jak szybko schudnąć po ciąży

Zasada 1

Wykluczamy ze swojego jadłospisu słodycze. Niestety wiem, że niektórym będzie ciężko, ale bez tego nie ma mowy o schudnięciu. Słodycze to puste kalorie. Jeden batonik potrafi dostarczyć tyle kalorii ile spożywamy podczas pełnowartościowego posiłku. Pożegnajmy się z tym co słodkie – wafelkami, batonikami, drożdżówkami. Wszystko to jest zakazane.


Zasada 2

Wykluczamy ze swojego jadłospisu wszystko to, co słone. Chipsy, paluszki, krakersy to kolejne środki spożywcze, których po prostu nie jadłam. I wierzcie mi zasada, że zjem jednego chipsa to nie zaszkodzi wcale nie działa. Ponieważ jeżeli weźmiesz pierwszego, to później drugiego i sama się nie zorientujesz, kiedy zjesz całą paczkę. Jak się powstrzymywałam przed tymi przekąskami? W bardzo prosty sposób. Nie kupowałam ich. Nie było ich w domu i nie kusiły. Jedyne, na co sobie pozwalałam to popcorn z mikrofali. Nie aż tak kaloryczny i posiadający dużo błonnika. Oczywiście nie jadłam go codziennie, ale raz na jakiś czas.


Zasada 3

Jedna z podstawowych zasad, aby schudnąć szybko po ciąży. Jeść pełnowartościowe śniadania i obiady. Wykluczyłam białe pieczywo i spożywałam tylko razowe. Jadłam ponadto chudy twaróg, chude wędliny, od czasu do czasu jajka. Na obiad ziemniaki, bez dodatków sosów, chude mięso i dużą porcję warzyw. Zjedzenie obfitego pełnowartościowego śniadania dostarczało mi energii na spacer z synem i codzienne obowiązki. Szybko jednym słowem spalałam to, co zjadłam.

Zasada 4

Dużo ruchu. Pisałam już we wcześniejszych postach, że ćwiczę. Ćwiczyłam systematycznie na orbiteku, fajne odprężające ćwiczenie. Orbitek uważam za jeden z lepszych zakupów w moim życiu. Jakkolwiek to nie była jedyna forma mojego ruchu. Jak każda młoda mama spacerowałam dziennie kilka kilometrów z moim synem. Po wyjściu na zewnątrz nie szukałam ławki, aby na niej odpocząć, ale starałam się jak najszybszym krokiem pokonywać kolejne kilometry pchając wózek. Codziennie wyznaczałam sobie cel, do którego chce dotrzeć. Czy to pomogło? Na pewno. Zatem młode mamy. Po wyjściu na zewnątrz nie siadamy na ławce i nie czekamy aż dziecko zaśnie tylko spacerujemy. Dzięki temu szybko schudniemy.


Pomimo tego, ze wróciłam do wagi sprzed ciąży, moje ciało wcale nie wygląda tak jak wyglądało wcześniej. Dalej mam oponkę na brzuchu. I może i dobrze, ponieważ mobilizuje mnie to do walki z następnymi niechcianymi kilogramami. Przez kolejny miesiąc planuje być dalej na diecie. Mój cel to przede wszystkim strata kolejnych centymetrów w pasie i biodrach. I tego będę się trzymać. 

25 komentarzy:

  1. GRATULACJE! Ja też tak chcę..

    OdpowiedzUsuń
  2. Mądrości z sedesu.

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak. Jak chce się schudnąć to niestety trzeba trzymać rygor i nie opychać się słodyczami i chipsami. Każdy o tym wie. A że nie każdy stosuje... To wtedy wygląda jak wygląda.. I złośliwości pisane komuś kto poświęca swój czas i pisze z własnej nieprzymuszonej woli fajne rzeczy - ciekawie i na temat - w zrzuceniu kilogramów nie pomogą.
    A autorce gratuluję silnej woli - u mnie z nią ciężej i naprawdę niezłych wyników.
    Ja nie walczę ze swoją wagą, ale wiem ile samozaparcia wymaga zrzucenie kilku kg.
    Powodzenia w dalszej diecie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też jestem świeżo po ciąży i rozglądam się za jakąś sensowną dietką, w kółko przeglądam rankingi diet
    , w poszukiwaniu tej najbardziej dla mnie odpowiedniej, i póki co jeszcze się nie mogę za siebie zabrać, ale Twoje rady na pewno wezmę pod uwagę, dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wiecie co nie ma sensu sie katowac,moj synek wczoraj skonczyl 2 tygodnie,od porodu zjadam tabliczke czekolady dziennie a waze 2 kg mniej niz przed ciaza.to zalezy chyba od farta i moze przemiany materii bardziej niz od rygoru

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj!
    Swietnie, ze tak piszesz i tyle udalo Ci sie osiagnac.
    Moj synek ma dwa miesiace i zostal mi 1 kg do wagi sprzed ciazy.
    Karmie piersia, wiec sila rzeczy jadam bardzo regularnue, odzywiam sie zdrowo, zero slodyczy i przetworzonej zywnosci, zero napoji gazowanych. No i do tego biegam i cwicze z Ewa Chodakowska. Glownie w celu pozbycia sie oponki z brzuszka. Na szczescie tylko 7 kg mi przybylo w ciazy, no ale brzuszek sie zmienil.
    Trzymam kciuki za kazdA mloda mame. Nie jestesmy same_-)
    Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tez się próbuje zmobilizować ale ciężko mi to idzie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kiedys bylam w takiej sytuacji, musiaam szybko schudnac, bylam zrozpaczona gdyz moja sylwetka musiala sie naggle poprawic, bo mialam wyjazd na wakacje z chlopakiem, o ktorym dowiedzialam sie 2 tyg przed bo postanowil mi zrobic niespodzianke,zastosowalam glodowke oczyszczajaca ,a le peklam, nie wytrzymalam tak dlugo jak chcialam trwala ona 2 dni tylko, postanowilam poszukac czegos w interneecie i trafilam na to http://track.acaiberry900.pl/product/AcaiBerry-900/?pid=129&uid=4300 troche zmienilam nawyki zywieniowe ii w 2 tyg spadlo 6 kg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to reklama z wirusem

      Usuń
  9. Jestem po dwóch ciążach i z moich spostrzeżeń wynika, że na szybkość zrzucania wagi po ciąży wpływ ma też wiek i przemiana materii. Wiadomo, że z wiekiem przemiana materii spada. Z reguły dwudziestolatki szybciej wracają do formy niż panie, które urodzą dziecko przed czterdziestką. Karmienie piersią też ma ogromne znaczenie. Tłuszczyk, który odkłada się w czasie ciąży to zapas, aby móc wykarmić malucha, więc panie karmiące naturalnie się go pozbywają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tutaj jest spis bardzo fajnych naturalnych preparatów, które pomagają zrzucić zbędne kilogramy - http://www.naturala.pl/tag/52/jak_latwo_schudnac

    OdpowiedzUsuń
  11. Wystarczy karmić dziecko !! Dieta MUSI BYC a dziecko dodatkowi ściąga. Po pierwszej ciąży schudlam w 3 TYGODNIE i wazylam 3 kg mniej jak przed ciaza a karmilam tylko 4 tyg. Zobaczymy jak będzie po drugiej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przytylam w ciąży 30kg. Zrzuciłam wszystko przez 6 tyg. Jak? Dieta dla mamy karmiącej przy dziecku ze skazą białkową i totalny zapierdziel przy maluchu. Kolki robią swoje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak mogłaś dopuścić do tego by przytyć 30 kilo?

      Usuń
    2. Normalnie. Ja tez tyle przytyłam. Jak się miało duże dziecko i 10 kilo wód płodowych to nic trudnego :)

      Usuń
  13. Jeśli szukasz rozwiązania jak błyskawicznie schudnąć zapoznaj się z tą stroną http://zdrowieuroda.biz/jak-blyskawicznie-schudnac/

    OdpowiedzUsuń
  14. Trafiłam ostatnio na artykuł na temat ułatwiania odchudzania przez suplementację diet http://www.dziennikzachodni.pl/artykul/3468439,slimette-odchudzanie-w-trybie-ulatwien,id,t.html . Dzięki niemu odkryłam środek w sam raz dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. sport, dieta i natura :) to przepis na szybkie schudniecie, ja dużo biegam, jem 5 zdrowych posiłków w ciągu dnia i przyjmuje naturalny suplemnt 2 be slim z chromem, przez co nie podjadam tyle słodkości co kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pakiet pro – zdrowotny oferują na stronie http://www.medicavolla.eu. Mam, używam i sobie chwalę! Dobra cena i wszechstronne zastosowanie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć ;) jak dowiedziałam się że jestem w ciąży byłam szczuplutka . W ciąży bardzo przytyłam jadłam wszystko na co miałam ochotę i pora nie grała roli . Po urodzeniu niestety wyglądałam okropnie , przybrałam około 10 kg;/ zaczęłam stosować diety i nic masakra cały czas miałam wilczy apetyt. Polecono mi Therm Line Fast , zaczęłam zażywać od razu . Po 5 tygodniach schudłam 4 kg, przede wszystkim nie podjadam , nie mama takiego dużego apetytu . Super polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć ;) jak dowiedziałam się że jestem w ciąży byłam szczuplutka . W ciąży bardzo przytyłam jadłam wszystko na co miałam ochotę i pora nie grała roli . Po urodzeniu niestety wyglądałam okropnie , przybrałam około 10 kg;/ zaczęłam stosować diety i nic masakra cały czas miałam wilczy apetyt. Polecono mi Therm Line Fast , zaczęłam zażywać od razu . Po 5 tygodniach schudłam 4 kg, przede wszystkim nie podjadam , nie mama takiego dużego apetytu . Super polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Odchudzanie to skomplikowany proces. Na pewno nie ma co się nastawiać na jakieś magiczne kapsułki, które zrobią robotę za nas. Sama jestem na to najlepszym przykładem. Dopóki liczyłam, że proszki same mnie odchudzą dopóty nie było efektów. Jasne, że odpowiednie suplementy mogą pomóc, np. mi dużo dało stosowanie Regenerum Vitae chociażby, ale najważniejsza była i tak zmiana nawyków. Co do tego RV, to zamawiałam na stronie regenerumvitae.pl. Naturalny preparat, ładnie przyśpiesza efekty diety, a równocześnie chroni organizm przed wahaniami nastrojów.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pakiet pro – zdrowotny oferują na stronie http://www.medicavolla.eu. Mam, używam i sobie chwalę! Dobra cena i wszechstronne zastosowanie.

    OdpowiedzUsuń