4 cze 2012

Odchudzanie po ciąży

Jak zapewne zauważyliście od pewnego czasu jestem mniej aktywna na blogu. Wszystko za sprawą pewnego małego mężczyzny, który niedawno pojawił się na świecie. Poród odbył się w kwietniu, ale na początku marca trafiłam na patologie ciąży z powodu powikłań. I od tej chwili częstotliwość wstawiania postów znacznie się zmniejszyła, a wręcz zanikła. Mój mały synek niedługo skończy dwa miesiące i jest to najwyższy czas, aby wrócić do swoich zainteresowań. Maleństwo jest bardzo absorbujące, ale jak każda mama muszę znaleźć w ciągu dnia chwile dla siebie, aby porobić to, co lubię, czyli zająć się moim blogiem. 


 Zatem ogłaszam POWRÓT. 

Żeby była ciekawiej od dzisiaj będę się z wami dzieliła nie tylko teoretyczną wiedzą na temat zdrowego trybu życia, ale i praktyczna. W trakcie ciąży przytyłam 16 kg. Nie ukrywam, ze nie odmawiałam sobie ani słodyczy, ani innych przyjemności, na które miałam ochotę. Ponadto nie jest mitem, że kobieta w takcie ciąży ma podwójny apetyt. U mnie uczucie głodu było nieustające, ciągle miałam na coś ochotę. Teraz jednak nadszedł czas na pozbycie się zbędnego balastu. Po dwóch miesiącach od porodu straciłam 13 kg. Pozostały mi jeszcze 3 kg sprzed ciąży i idąc za ciosem chciałabym schudnąć dodatkowo 4 kg. Celem moim jest zrzucenie 1 kg na tydzień. Zastosuje bardzo delikatną i zdrową dietę. Wykluczę ze swojego menu puste węglowodany – czyli słodycze, białe pieczywo, ograniczę spożycie ziemniaków i makaronów. Ponadto 5 dni w tygodniu będę ćwiczyć po 1 godzinie dziennie. Pragnę nie tylko schudnąć, ale i pozbyć się po ciążowego brzuszka. O efektach mojego odchudzania będę was na bieżąco informować.

Życzcie mi powodzenia i do dzieła.

3 komentarze:

  1. super:)
    Czekamy na nowe posty i efekty:D

    OdpowiedzUsuń
  2. http://www.sprawdzonesposobynazycie.blogspot.com/

    Bardzo fajny blog:) Zapraszam do siebie, a tam ogólnie sprawdzone sposoby na życie:)

    http://www.sprawdzonesposobynazycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. New Diet Taps into Revolutionary Plan to Help Dieters Lose 15 Pounds in Just 21 Days!

    OdpowiedzUsuń