7 lut 2012

Zdrowa przekąska – chipsy jabłkowe – chrupiące plasterki jabłka


Szukacie smacznej i zdrowej przekąski, która zastąpi wam słone chipsy? Sięgnijcie po chrupiące plasterki jabłkowe.

Nazwa: Chrupiące plasterki jabłka
Producent: FPH PAULA Sp. z o.o. Sp. K. ul. Łódzka 145a, 62-800 Kalisz
Cena: 3 zł
Masa netto: 20 g
Ocena: 6/6

 
Zdrowa przekąska w postaci chipsów jabłkowych to zaledwie 63 kcal w 20 gramach. Produkt ten jest bogatym źródłem błonnika, nie zawiera tłuszczu i nie jest dosładzany. W smaku ta zdrowa przekąska może spokojnie zastąpić tak często goszczące na naszym stole chipsy. Jeżeli masz pracę siedzącą i ciągły nawyk sięgania po coś słodkiego kup sobie chrupiące plasterki jabłka, a na pewno się nie zawiedziesz. Ta zdrowa przekąska polecana jest również dzieciom. Gdzie można kupić chipsy jabłkowe? Ja osobiście zaopatrzyłam się w nie w sklepie „Stokrotka”, w dziale ze zdrową żywnością. Jednak coraz częściej można je spotkać w zwykłych sklepach spożywczych, są również w ofercie w sklepach zielarsko - medycznych. Wystarczy zapytać.

1 komentarz:

  1. Są bardzo zdrowe, beż żadnego cukru. Oglądałam filmik ja oni je robią i poprostu są takie plasterki i suszą je w niskiej temperaturze (żeby wotaminy nie znikły) :D.

    OdpowiedzUsuń